veraA schreef:Ten aller tijden, UW TONG BINNEN BOORD HOUDEN
Muts![]()
En verder, je rug íets minder hol maken, en je handen ietsje meer meegeven.
Verder ziet het er netjes uit, en zolang jullie lol hebben is het goed toch![]()
Ben ik het ook meej eens!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
veraA schreef:Ten aller tijden, UW TONG BINNEN BOORD HOUDEN
Muts![]()
Verder ziet het er netjes uit, en zolang jullie lol hebben is het goed toch![]()
noraahlover schreef:veraA schreef:Ten aller tijden, UW TONG BINNEN BOORD HOUDEN
Muts![]()
Ben ik het ook meej eens!!
? ja weet ik, haha, maar als ik iets spanneds,leuk,moeilijk, vind dan ga ik mn tong uitsteken, straks land ik en bijt ik op mn tong, auw
.
Wij hebben een Kantjes Asia
Leuk!
ze hebben wel gelijk, probeer je hol wat minder rug te maken.
maar dat wist je al denk ik 
doe je vast expres 
)RobinCera schreef:als je je rug recht maakt , zit je er als een kaars op .. denk ik
ik zou als ik jou was met je bovenlichaam meer meezitten (iets meer naar voren kantelen en handen mooi meegeven )
dan is het perfect![]()
( is zij trouwens afstammeling van Kantjes Ronaldo?)
! Ja idd, de vader van Aniek is kantjes Ronaldo
natasja_84 schreef:Het is al vaker gezegd maar met je handen mee naar voren.
Probeer gewoon boven de sprong de oren van je pony aan te raken (krijg je ook automatisch een beter evenwicht van)
Maar even een vraagje:
Volgens mij heeft jou pony dit al meer gedaan of niet?
mickey1989 schreef:hey chan, superleuke foto's!
ik ga ook maar met de rest meeze hebben wel gelijk, probeer je hol wat minder rug te maken.
ja hoor, juist marissa, je bent er weer lekker bij. Je begrijpt wel wat ik bedoel he chantal?![]()
Tenen nog ietsje naar binnen, goed meeveren met je handen en je word een topruiter!![]()
Verder vind ik dat je een leuk koppel bent met aniek, kvind het ook een leuk paardje om te zienmaar dat wist je al denk ik
en ik vind die tong wel érrug aantrekkelijk hoordoe je vast expres
xxxxxxxx![]()
Karnaval schreef:RobinCera schreef:als je je rug recht maakt , zit je er als een kaars op .. denk ik
ik zou als ik jou was met je bovenlichaam meer meezitten (iets meer naar voren kantelen en handen mooi meegeven )
dan is het perfect![]()
( is zij trouwens afstammeling van Kantjes Ronaldo?)
Dankjulliewel, ik ga er aan werken! Ja idd, de vader van Aniek is kantjes Ronaldo
! Ja idd, de vader van Aniek is kantjes Ronaldo 

Ik kom tegenwoordig veel mensen tegen die ook een afstammeling van kantjes Ronaldo hebben
[/quote] topsylover schreef:Je moet iets meer over de manenkam gaan `liggen` en dan word je rug vanzelf ook rechter, en ietsje meer meegeven. en idd: TONG BINNENBOORD HOUDEN
) iets meer meegeven met je handen je pony kan nu de hindernis bijna niet inschatten omdat jij niet toestaat dat hij zijn hoofd omhoog doet, en je rug ontspannen houden, dus iets boller, je zit nu helemaal gespannen lijkt het. (met springen hoef je niet rechtop te zitten
)
ijslanderfan schreef:eey,
Je moet (nu komt het) iets meer meegeven met je handen je pony kan nu de hindernis bijna niet inschatten omdat jij niet toestaat dat hij zijn hoofd omhoog doet, en je rug ontspannen houden, dus iets boller, je zit nu helemaal gespannen lijkt het. (met springen hoef je niet rechtop te zitten
)
Heel veel succes nog met je wedstrijden

liberty schreef:De pony kan netjes springen, en jij leert het wel
Een tip, je bandje van je cap staat niet goed, als je valt pleurt ie er af denk!
, zal um even goed doen!
dankje voor je lieve reacktie ! 
haha
Karnaval schreef:mickey1989 schreef:hey chan, superleuke foto's!
ik ga ook maar met de rest meeze hebben wel gelijk, probeer je hol wat minder rug te maken.
ja hoor, juist marissa, je bent er weer lekker bij. Je begrijpt wel wat ik bedoel he chantal?![]()
Tenen nog ietsje naar binnen, goed meeveren met je handen en je word een topruiter!![]()
Verder vind ik dat je een leuk koppel bent met aniek, kvind het ook een leuk paardje om te zienmaar dat wist je al denk ik
en ik vind die tong wel érrug aantrekkelijk hoordoe je vast expres
xxxxxxxx![]()
Haha muts ben je ook![]()
Dankjewel voor je lieve reacktie + tip maris !
Ja die tong,ik dacht boven de sprong, dat vind marissa vast leuk om te zien, dus ff mn tong eruit steken