Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!!
) ! 
veel sucses met hem! Tequiro schreef:Leuk paard!
Ben jij ook niet een keer op simonshaven geweest om bij een Jazz te kijken?
, ja dat klopt, ik was ook bij Jessie (Ungaro) wezen kijken, maar ik wilde toch liever een paard helemaal vanuit nikst opleiden, net zoals ik bij mijn pony heb gedaan. En inrijden vind ik super om te doen, dus dan vond ik het zonde om dan een 4/5 jarige te kopen.

haha..
Amanda schreef:Wat een knapperd is het toch!!
Knapt hij alweer een beetje op??
), en daarna nog over een heel smal hekje naast de stal, maar dat was meer door dan over. Hij had gelukkig niks (mag ook wel eens, nu was het hekje de klos
), maar nu moet er dus constant iemand bij blijven met losgooien
.

Jura schreef:Inderdaad echt een mooi dier zeg! Veel plezier met hem verder! Hoeveel brok krijgt hij nu dan?
Kit_for_ever schreef:Wat n knapperd! Ben benieuwd hoe hij is met zadelmak maken! Laat je weten hoe dat is verlopen?!
! Misschien dat er nog een paar foto's worden gemaakt door een aantal sadisten

Mag je trots op zijn
lekker ding hoor, ben benieuwd hoe hij uitgroeit, hij is nu al flink fors, kans dat 't een buffel wordt, hoe hoog is hij nu?
Not my business natuurlijk
Bombarie schreef:ohhhhhhhhhw dat wordt weer een mooitjelekker ding hoor, ben benieuwd hoe hij uitgroeit, hij is nu al flink fors, kans dat 't een buffel wordt, hoe hoog is hij nu?
hij is nu ca 1.65m. Dus ik hoop dat hij nog wel een paar cm groeit (zal vast wel)!!! Hij toont wel groter als hij loopt, omdat hij best veel afdruk heeft. En hij is ook niet echt mager
dus dat helpt ook wel mee. Hierdoor lijkt hij niet zo klein.