Urielle schreef:Hoe weet je nu dat zij nog niet alles heeft geprobeerd?
Ik weet het niet.. Ik geloof het niet.. Zit een verschil in

Urielle schreef:Er staan wat 'klerebokken' op de wereld, wat dat betreft! Als IK mag kiezen tussen een paard omtrekken of mijn kind achterover met dat paard dan weet ik zeker dat dat paard om gaat! Het is natuurlijk nooit je eerste optie maar sommige paarden hebben van hun ruiter geleerd dat steigeren betekent dat je terug naar stal mag en die paarden zijn niet flauw!
Sommige paarden hebben dat idd geleerd ja. Dus dan zit de fout toch bij de ruiter? En dan krijgt het paard (als hij ECHT tever gaat.. terwijl het normaal wel 'toegestaan' werdt) ineens op zn kl*te en wordt achterover getrokken, met alle gevolgen die kunnen gebeuren.
Dan had er gelijk ingegrepen moeten worden vanaf het aller 1e moment dat hij het ging doen..
Maar het is ook maar mijn mening hoor. Ik wil niemand aanvallen, ik kan er alleen niet inkomen dat iemand zoiets zou doen. Er zullen heus wel genoeg andere oplossingen zijn die toch net IETS minder risico's met zich mee dragen.. Maar goed, dat ik die sneller op zou zoeken betekend niet dat iedereen dat moet doen..

Ik zeg gewoon mijn mening en dit vind ik er dus van.
Paarden hebben van nature geen kwaad in zich. Dus bij wie ligt de fout dan?
(Dit is geen vraag, denk er maar over na)@Ts: Ik hoop dat je iets hebt gehad aan de tips die je in dit topic hebt gekregen

Laat het wel even weten he als het beter gaat!