rudi in pink

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

basje123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 14:42

Mooie fries ziet er goed uit!
Groetjes

eefje_rudmer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 19:08

klomp schreef:
jornajulia schreef:
Volgens mij snapt niemand wat ik bedoel :S als je paard teveel zakt, gebruik dan vooral je been en haal het hoofd als het ware weer omhoog door je handen wat hoger te plaatsen, niet rukjes geven in de mond want daarme straf je alleen maar...maar op je been, zodra je paard niet te diep gaat kun je je handen weer lager plaatsen, gaat ie weer te diep dan plaats je je handen weer hoger en altijd voorwaarts blijven rijden...hoop dat het nu duidelijk is

Succes!

mijn post was niet op de jouwe gericht, maar aan de TS ik vind de lengte in de hals namelijk erg kort.

als jullie mijn andere posts ook even lezen, dan weten jullie dat ik weet dat hij te diep loopt. ik krijg iedere week les, ze helpt me er super bij. wat eerst belangrijk is bij hem is dat hij voorwaarts is. daar was ik op dit moment ook mee bezig, met wegrijden en terug rijden, maar als ik hem weg wil rijden galoppeert hij heel makkelijk aan, vandaar dat ik hem van voor er iets meer bij had om hem in een goede middendraf te laten lopen.

@ Moniek: haha ja roze voor een ruin!!! als ik het maar leuk vind hij ziet het tog niet!

Citaat:
Leuke foto's allereerst maar ik zou toch proberen hem wat meer van je af te rijden, lekker voorwaarts van voor naar achteren en ervoor zorgen dat ie niet te snel naar beneden, en dus op de voorhand duikt. Probeer je handen daarom wat meer te dragen en hem er 'uit te trekken'als ie naar beneden duikt!

van achter naar voor zul je bedoelen

JuuLePuuL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:27

Ow sorry....dat bedoel ik ja! Schrijffoutje in de haast op school!

Finstar1991

Re: rudi in pink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:19

Hajj super mooie fries loopt mooi Pink staat leuk

frappa

Re: rudi in pink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 10:47

Rudi is gaaaf !! Dat rose staat hem wel gaaf hor eef !!
Godzijdank zie hij het niet hahaha
en binnenkort weer het L2 onveilig gaan maken he want het gaat echt steeds beter, jullie gaan echt goed vooruit, mijn complimenten !!!