Olly mijn superr fjOrdd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Palma_Dees

Re: Olly mijn superr fjOrdd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:02

whizlover schreef:
@ roxyolly, als je geen commetaar wilt zet dan ook geen foto's op bokt

Inderdaad

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:05

goed evenwicht heb jij

ik vind de manen niet zo mooi wel een leuk team, jullie samen!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:14

Als geen commentaar wilt, geen foto's plaatsen.
Ook msn taal is niet toegestaan.

Maar oneliners die ik hier ook veel zie ook niet, of alleen maar reageren op het msn berichtje ook niet, want dat is behoorlijk offtopic.
Dan tem je gewoon, meer niet.

Dus nu verder on topic, zonder msn, zonder oneliners en gezond kritiek mag en hoort ook aanvaard te worden.

anjo4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:16

wat een super gave fjord zeg!! en lekker springen zonder teugels ofsow!!! doet tie dan nix???? ik heb ook wel eens op mijn haf zonder iets gerede das echt heel grappig

L_Odette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:24

Ben zelfook niet echt weg van die scheeractie... Nou hou ik al niet erg van scheren (okeey bij een warmbloedpaard/wedstrijdpaard is het best)... Maar een fjord is een buitenpaard (NAAR MIJN IDEE). Ze krijgen niet voor niets een lekker wintervachtje...

Dekens zijn niet echt om mee te springen of werken (ook al is het maar voor de 'foto's'...). Wil je graag je deken showen, doe dat dan met je dunne fleece deken of een uitrij dekentje....

Let op...Dit is MIJN mening... Commentaar mag hoor....

Voor de rest leuk beestje, jammer van die manen...(moest toch even 2x kijken of het nou echt zo bedoeld was hihi...)

luv_gloria

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:14

hey,

leuke fjord, mooi hoofdje.
kan zeker goed springen?

groetjes luv_gloria

gipsy_fame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 13:03

olly kijkt altijd boos met rijden en niet zeggen hij vind het dan niet leuk want hij vind het heel leuk maar luisterd goed naar de ruiter op zijn rug en over dat scheren olly is wel een wedstrijd fjord en zijn manen zijn nu geknipt olly haar deken zit totaal niet strak en ze vind het heel erg leuk om te rijden he rokky?? nou ik ga maar weer eens verder kijken kusjes Jill

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 13:10

waarom heeft ie dan steeds zijn oren in zijn nek? Een paard geeft op die manier niet echt aan dat ie het leuk vind

gipsy_fame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 13:14

als roxanne gaat praten(met nogal harde stem die ze heeft)doet ze altijd haar oren in haar nek sorry hoor maar wie kent haar nou

Dreamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 13:17

Wil je aub ook met leestekens enzo werken?
Leuke fjord is het!
Verder ga ik met de andere mee.

Kijk, de deken kan zeker 'los' liggen, maar toch is het voor een paard niet fijn om ermee te springen!

Rowie_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 16:48

wat leuk zeg dat je zo met je paardje kan springen. ik doe dat ook welleens in de zomer met mijn tuigertje. Alleen ben ook niet zon voorstander van met deken springen, lijkt me niet echt prettig voor het beestje!
Maar wat is zijn hoofd raar geschoren, was ie nog niet af ofzo?

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 18:58

leuke foto's, en leuk dat je er zo mee kan springen, hij zal er vast en zeker plezier in hebben anders zou hij niet springen, maar van de andere kant heeft hij niets voor niets zijn oren in de nek (misschien toch last van de deken....)

even 1 ding over de deken: juist als een deken te los zit, zal hij hier meer hinder van hebben, aangezien deze helemaal naar achter schuift en hij dan geen schoudervrijheid meer heeft, omdat die deken daar tegen aan drukt.

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 19:28

Zeik, zeik, zeik...
Jongens, kom op!!
Laat iemand eens een keer lol hebben met haar pony... JEETJE!!!
Je hoeft maar 1 'regeltje van de bokkers' te overtreden en OEHH.. je hebt het geflikt hoor...
Alsof jullie zelf nooit zo iets doen, of zijn jullie allemaal van die verschrikkelijk brave mensen? Die hun cap precies strak genoeg vast hebben, Allemaal veiligheidsbeugels en een body-protector..?
Nee.. idd! Jullie doen ook wel eens iets wat eigenlijk niet hoort, euhh.. BOEIEN! lol in je leven moet er tog ook zijn!!!

on-topic : Leuke fjord!! Ziet er leuk uit hoor, veel vertrouwen tussen jullie zo te zien!
En ga vooral zo door, en trek je niks aan van bokt!

ik_jolanda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 22:36

Volgens mij is het alleen een goedbedoelde tip hoor. Het is mensen gewoon opgevallen dat de deken nogal strak zit aan de voorkant en dat de fjord boos kijkt, en daar wordt een opmerking over geplaatst. Dat noemen we nou 'opbouwende kritiek'. Oftewel kritiek waar je wat mee kan, om te helpen dus. Als ts zou ik eens kritisch kijken naar de foto's, en zien dat ze misschien wel een heel klein beetje gelijk hebben, en dat dan zeggen. Probleem opgelost. Alleen gaat ts er alleen maar tegenin.
En 'lol in je leven moet er tog ook zijn'? 1: het is toch, met ch, en 2: bedoel jij met lol in je leven springen met een winterdeken terwijl het paard dat blijkbaar niet leuk vind? Lijkt me nou niet bijzonder grappig. Vreemd gevoel voor humor heb jij.

ik_jolanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 22:39

Ik vind de manen wel leuk trouwens.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 23:00

LowLow schreef:
Ben zelfook niet echt weg van die scheeractie... Nou hou ik al niet erg van scheren (okeey bij een warmbloedpaard/wedstrijdpaard is het best)... Maar een fjord is een buitenpaard (NAAR MIJN IDEE). Ze krijgen niet voor niets een lekker wintervachtje...

sorry maar hier moet ik even op reageren.
wat een onzin dat je een fjord niet zou mogen scheren en een warmbloed wel. dat betekend dus dat mensen met fjorden hun paard in de winter niet zouden kunnen trainen. want naar een half uur rijden is die 'lekkere dikke wintervacht' zeiknat en kun je dus 2 uur uitstappen voordat je paard weer de wei in kan.

mijn fjord was ook een buitenpaard. maar wel een geschoren buitenpaard met een lekker dekentje op.

mijn kwpner is trouwens net zo goed een buitenpaard.

goed weer on-topic.

grappig die geknipte manen
ik vind het een leuke fjord. knap dat je zo zonder zadel en hoofdstel springt. met halster durfde ik wel maar zonder iets echt niet hoor

alleen ben ik het er mee eens dat je volgende keer het deken beter af kunt laten tijdens het rijden en vooral tijdens het springen.

MrsSoliana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 00:22

Het woord DEKEN is nu wel genoeg gevallen of niet? Mischien kan de volgende ook iets zelf bedenken qua 'tip'?

gipsy_fame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 09:45

ja van die deken weten we nu wel alleen wat moet je dan doen als je pony het heel erg koud heb en je heb even geen ander deken bij de hand maar lekker in de stal laten staan voor 1 keertje is dit niet zo erg het gebeurd echt niet wekelijks en ik ben het met laugreace en ik_jolanda eens en roxanne denk ik ook dus whaha nou ik ga stoppen doei doei xxx Jill

gipsy_fame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 12:42

verder nog iemand leuke reacties en onthoud dit ben ik niet maar wel me beste vriendin ze is echt super leuk

L_Odette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:36

loulou schreef:
LowLow schreef:

sorry maar hier moet ik even op reageren.
wat een onzin dat je een fjord niet zou mogen scheren en een warmbloed wel. dat betekend dus dat mensen met fjorden hun paard in de winter niet zouden kunnen trainen. want naar een half uur rijden is die 'lekkere dikke wintervacht' zeiknat en kun je dus 2 uur uitstappen voordat je paard weer de wei in kan.

mijn fjord was ook een buitenpaard. maar wel een geschoren buitenpaard met een lekker dekentje op.

mijn kwpner is trouwens net zo goed een buitenpaard

Ehhh... Ik geloof dat er bij stond dat het MIJN mening was/is....
Wil niet lelijk doen maar mening zijn er nou eenmaal en je bent het er mee eens of oneens....

Carolinef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 16:28

wat heb je met de manen gedaan? ik hou niet zo van dat geknip en gefriemel met figuurtjes in hun vacht, maar vind de springfoto wel gaaf!

ik_jolanda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 17:02

gipsy_fame schreef:
... en ik ben het met laugreace en ik_jolanda eens en roxanne denk ik ook dus whaha nou ik ga stoppen doei doei xxx Jill

Volgens mij was ik het juist niet met laugrease en roxanne eens....

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 18:48

wat lelijk geschoren zeg!
inderdaad die deken af doen.
succes verder

ik_jolanda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 19:07

Muislover schreef:
wat lelijk geschoren zeg!
inderdaad die deken af doen.
succes verder

En dat klinkt nou ook niet zo lief. Je kan ook overdrijven.

xXIris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 19:10

hOoi,
Coole en mooie pony,
Vet dat geschoren bliksemschicht erop.
Springt ook goed.
Helemaal TOP!
Groetjes Iris