whizlover schreef:@ roxyolly, als je geen commetaar wilt zet dan ook geen foto's op bokt
Inderdaad
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

whizlover schreef:@ roxyolly, als je geen commetaar wilt zet dan ook geen foto's op bokt

wel een leuk team, jullie samen! 

: Leuke fjord!! Ziet er leuk uit hoor, veel vertrouwen tussen jullie zo te zien!
LowLow schreef:Ben zelfook niet echt weg van die scheeractie... Nou hou ik al niet erg van scheren (okeey bij een warmbloedpaard/wedstrijdpaard is het best)... Maar een fjord is een buitenpaard (NAAR MIJN IDEE). Ze krijgen niet voor niets een lekker wintervachtje...

loulou schreef:LowLow schreef:Ben zelfook niet echt weg van die scheeractie... Nou hou ik al niet erg van scheren (okeey bij een warmbloedpaard/wedstrijdpaard is het best)... Maar een fjord is een buitenpaard (NAAR MIJN IDEE). Ze krijgen niet voor niets een lekker wintervachtje...
sorry maar hier moet ik even op reageren.
wat een onzin dat je een fjord niet zou mogen scheren en een warmbloed wel. dat betekend dus dat mensen met fjorden hun paard in de winter niet zouden kunnen trainen. want naar een half uur rijden is die 'lekkere dikke wintervacht' zeiknat en kun je dus 2 uur uitstappen voordat je paard weer de wei in kan.
mijn fjord was ook een buitenpaard. maar wel een geschoren buitenpaard met een lekker dekentje op.
mijn kwpner is trouwens net zo goed een buitenpaard

gipsy_fame schreef:... en ik ben het met laugreace en ik_jolanda eens en roxanne denk ik ook dus whaha nou ik ga stoppen doei doei xxx Jill

Muislover schreef:wat lelijk geschoren zeg!
inderdaad die deken af doen.
succes verder