Ook goedendag en welkom op bokt... halleluja zeg wals jij altijd zo over iedereen heen ?!
Die modderpoel is ten eerste droog, en ten tweede kiezen deze varkens daar zelf voor, het stuk daar achter staat gras en is droger en vlakker, daar kunnen ze komen maar dat doen ze niet, dus blijkbaar vinden ze het wel prettig. Vastgezogen ? dat valt reuze mee, zoals ik al zei en je ook wel kunt zien is het droog, alleen maar een beetje omgeploegd door eerdere paarden die erop hebben gestaan in een periode van veel regen.
Liever zo dan 23/24 op stal en een uurtje per dag in een paddock ofzo. Ze worden echt niet minder van een beetje blubber en snachts staan ze op een droge stal.
In het voorjaar gaan ze weer dag en nacht op het grote land, maar juist om die een beetje heel te houden en niet zo om te laten ploegen als dit stukje, laten we dat nu rusten.
Over het halster, minder goed hun mond open doen en ademen met een afgesnoerde neus... hoe strak zit de neusriem bij jouw halster dan wel niet ? wat een flauwekul zeg....
De neusriem zit op de laatste foto laag ja, waarom ? Meneer had net gerold, je ziet op de foto's dat hij zn hoofd goed over de grond rost....en omdat het een nieuw halster is, is deze nog niet zo stroef en dus is het wat uit de clip verschoven waardoor het wat lager zat... Ik heb het weer goed gedaan maar al had ik dat niet dan nog had hij hier geen last van gehad hoor.
Kijk op de eerste foto's, daar hangen de halsters van beide pony's prima, alleen die van Bas hangt scheef, dat is een dwars en niet-luisterend halster 
Maar nuanceer volgende keer even je reactie een beetje zeg, je komt hier net kijken en kent me niet eens. Je gaat af op 10 meter modder wat toevallig op een foto staat....
De foto's gaan hoofdzakelijk over het mennen en daar reageer je niet eens op, ja met een reactie die al genoemd is door mezelf en door illindra...