Dat zijn inderdaad hele mooie foto's geworden en je hebt ook een erg leuk paard, zij heeft een enthousiaste en vriendelijke uitstraling!!
Veel suc6 veder met revalideren en veel plezier met je mooie foto's!
Groetjes van Antoinette
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! en hele mooie paarden zijn het zge. 

!!!
Carolinef schreef:Dat wordt lastig uitkiezen welke je laat uitvergoten; die ene of die andere of die onder het zadel of...............allemaal
kissbambino schreef:is dat bit btw een k&k springer ??
Yvonniej schreef:Mooie foto's!
En mooi paard ook. Ik vind bruin erg mooi op een vos, ik heb het zelf ook. Is dit sjabrak de leatherfeel ?
Mireille1970 schreef:WAUW...
Wat een prachtige foto's. Die eerste van magic is mooi zeg. En wat WAANZINNIG dat het weer zo goed gaat!!
TOP!
Tot gauw x
Nimmedor schreef:wauwwww, wie heeft die prachtige foto's gemaakt!!!
Ze ze echt heeel erg mooi!!!
Toedeledoki schreef:Hoi,gave foto's hoor.Ik vind het juist mooi als ze open is in de aanleuning.Dan komt ze veel mooier over de benen voor een foto.In je training gaat ze ook super op het moment en daar ben ik ontzettend blij om voor je.![]()
Zie je wel dat een knotje in de voorpluk mooier staat.Dat wordt frutsen voor je als je ooit weer op wedstrijd gaat.
Sannah schreef:Wauw, wat een gave foto's, en wat een mooi paard. En wat een mooi hoofdje. Ohhh...en wat een mooi sjabrakje![]()
Bonte schreef:Wat een schitterende foto's zijn het geworden. Complimenten voor de fotografen![]()
Ik heb je nu 2x gezien, maar herken je helemaal niet op de foto's
Antoinette schreef:Dat kan wel kloppen, ik heb een extreme makeover gehad, vooral mijn haar