Rowy op Quentin van Renske20 @ work! Veel!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Carolinef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 15:46

ha ha leuke foto's hoor, wat mij vooral opvalt is dat jouw hoofd in die dikke jas steeds roder wordt, totdat je je jas uitdoet, toen kreeg je weer n beetje lucht volgens mij!

is wel anders he ineens zo'n groot paard terwijl je zelf zo'n dribbel hebt!

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 16:19

machie schreef:
Q ziet er goed uit Alleen op de foto's af en toe een beetje 'sullig' Verder erg leuk

hij was moe
is niets meer gewend qua rijden en ik had er van te voren al ff opgezeten, hij zweette zelfs, dat heb ik Q echt nog maar zelden zien doen
maar hij gaat vanaf nu weer meer aan het werk, dan is zn conditie zo weer terug, iig das de bedoeling

Madelen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 16:27

Heej Esther! Leuke foto's hoor. (Heb even gekeken en het is inderdaad dezelfde Karmandi ) Kus, Lenneke

RZDLover

Re: Rowy op Quentin van Renske20 @ work! Veel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 16:29

heel leuk paard, ik kan heel goed begrijpen dat jij naar voren gaat zitten, je moest mij eens zien zitten toen ik voor het eerst op mijn paard reed! Ik zit af en toe zelfs nog naar voren. Ik kwam van een pony van ong. 1.50 en vond het een grote maar leuke overstap.

WowAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 16:29

Hoihoi,

Inderdaad, je houding, maar dat wist je zelf al. Zie je dat hij aan de voorkant ook beter wordt zodra je rechter op gaat zitten? Het lijkt of je hem wat naar beneden dwing als je zo voorover zit, dan is ie met zijn neus achter de loodlijn.

Dus volgende keer: goed op je kont zitten, dan wordt ie aan de voorkant ook beter!

Bentuh

Re: Rowy op Quentin van Renske20 @ work! Veel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 16:34

iets meer recht opzitten en handen bij elkaar zit er wel netjes uit hoor

Rowy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 19:00

Carolinef schreef:
ha ha leuke foto's hoor, wat mij vooral opvalt is dat jouw hoofd in die dikke jas steeds roder wordt, totdat je je jas uitdoet, toen kreeg je weer n beetje lucht volgens mij!

is wel anders he ineens zo'n groot paard terwijl je zelf zo'n dribbel hebt!

Whaha klopt wel hoor, heb zoiezo snel een rood hoofd, en tsja had eerst geen zin om me jas uit te doen, maar uiteindelijk moet je wel he . Het was erg anders, maar wel leuk anders!

Meisje201

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 20:37

Je houding, tja ik denk ook dat die dikke jas het een stuk slechter maakt dan het is, die foto zonder jas ziet er namelijk al veel minder erg uit!
Vind Quentin lekker lopen onder je!!
Groot paard ook echt