Dressuurfotos: Hamlet x Pele x Joost, Elite merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 23:46

Princess schreef:
dus je mag je foto hier alleen maar plaatsten als je tips en aanwijzingen wil? ik laat ze gewoon zien, en vind het niet erg als jullie jullie mening erover geven maar om echt te gaan vertellen hoe ik me paard moet rijden hoef ik niet te weten want dat weet ik zelf ook wel en dat leren ze me hier op school ook wel

Als je foto's op bokt plaats kan je kritiek verwachten!! en meestal bedoelen ze dat gewoon als tip om je te helpen!!!

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 23:56

Princess schreef:
dat deed ik ook, lees maar hierboven, ik zei nog bedankt voor de tips maar hoef ze niet te hebben

Maar je krijgt ze wel Van iedereen kun je leren en soms is het zelfs nog beter om eens van een outsider iets te horen immers kijkt die met een 'vers' oog ernaar.Kan dus écht geen kwaad om er eens bij stil te staan. En tot nu toe ga ik helemaal mee de gegeven adviezen.

San

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 00:00

Leuk paardje. Loopt een mooie B proef zo te zien. Er zijn er genoeg die in de B minder netjes voor elkaar zijn. Tips over je handen zou ik ter harte nemen, maar misschien dat je dat op school ook al wel eens had gehoord. Hoe lang zijn jullie samen bezig? Al veel gestart?

offtopic: Af en toe kan het heel verfrissend zijn eens wat te horen van een andere kant dan van je school. Natuurlijk ziet iedereen hier moment opnames, dus misschien is het niet helemaal representatief. Het 'commentaar' was hier erg opbouwend, meer tips en dat is de manier zoals het hoort te gaan hier op bokt. Er wordt ook wel eens regelrecht afgezeken.

Venetia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 13:05

Princess schreef:
krumel schreef:
ik denk dat die tips alleen maar goed bedoeld waren, dus je kunt ook wel normaal reageren.
Ik vind het wel een mooi paardje, en het ziet er goed uit, zeker voor in de B

dat deed ik ook, lees maar hierboven, ik zei nog bedankt voor de tips maar hoef ze niet te hebben

Maar je krijgt lekker toch tips.
Dat kun je ook zien als kritiek, in een positieve verpakking.
Het ziet er namelijk duidelijk nog niet perfect uit, dus dat mag mensen toch wel opvallen? Overigens is overal kritiek op te leveren en heb je best een correct beeld, maar mensen valt gewoon iets op. Als je er niets mee wil doen, jouw zaak, maar dat hoef je niet zo bot te vertellen.

Leuk dier, grappig dat hij van een vriendin van een vriendin van me is geweest (souraya hier op bokt).
Ze is wel erg arm bespierd, is het moeilijk er spieren op te krijgen of is ze gewoon wat dun?

Succes ermee, kun je vast nog een eind mee komen, zeker omdat je goed les hebt (van mijn instructeur misschien wel, in Deurne? doe je de sportklas?).

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 14:10

Venetia schreef:
Ze is wel erg arm bespierd, is het moeilijk er spieren op te krijgen of is ze gewoon wat dun?

laag, diep en rond rijden Zit er zo bespiering op.

Hoipiepeloii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 17:40

Precies, zo was mijn Hamlet ook precies. Die heeft ongeveer 20 cm extra hals erop gekregen in een half jaartje. Door, inderdaad, diep en rond rijden.