November - januari, verbetering? (Numero Uno x Candyboy)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nieuw2006

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 13:49

heeft hij al een keer gesprongen, moet hij qua papier wel kunnen.

gr nieuw2006

krumel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 13:57

ik vind het wel een mooi paardje maar ik kan over verbetering weinig zeggen aangezien de vorige foto's allemaal in draf zijn genomen en deze in stap.
je wel proberen je hakken iets meer uit te drukken (wat je eerst juist weer heel erg deed) maar ik vind het er echt niet slecht uitzien. Succes!

Curly85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:36

ik vind het jammer dat je je hakken zo optrekt en terwijl je dit weet met sporen blijft rijden. Het zier er uit alsof je daardoor erg met je sporen rijdt en die veelvuldig gebruikt terwijl ze daar niet voor zijn!
Qua houding van het paard vind ik er wel veel vooruitgang inzitten. Maar nogmaals misschien even zonder sporen rijden zolang je je benen niet op zijn plek kan laten Niet bitchy bedoeld maar gewoon een tip. Je leert het snel genoeg af maar in de tussentijd verpest je ook niets

Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:51

zo je hebt wel een mooi paardje onder je kont zeg

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:09

Eerlijk gezegd vind ik het niet zo'n prettig beeld.
Wat Curly 85 zegt over je sporen ben ik het mee eens. Gezien je foto's ben je ook nog lang niet op een niveau dat je ze nodig zou kunnen hebben.
Verder inderdaad eens zonder beugels rijden, op deze manier zoals je nu bezig bent ontwikkel je geen onafhankelijke zit.
Verder vond ik je paard eerst ontspannender lopen, juist omdat ie met zijn neus voor de loodlijn kwam, nu lijk je hem te veel in de mond te zitten.
Eerlijk gezegd zou ik andere instructie zoeken als ik jou was.