Ik ben er 4 feb ook om Tulandro (je concurrent in de L2) te groomen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben er 4 feb ook om Tulandro (je concurrent in de L2) te groomen
alweer 17 man 

VValar schreef:Gefeliciteerd met je plaatsing (en je verjaardag)! Het ziet er bij beide paarden erg goed uit, mooi combi vorm je. Heel veel succes op de regiokamp. Wat voor afstamming is Monchique trouwens? Erg leuk paard! (Kendi ook hoor!)

miesie schreef:Gefeliciteerd Kath! Ziet er weer super uitIk ben er 4 feb ook om Tulandro (je concurrent in de L2) te groomen

xjessx schreef:Super Kate, nogmaals gefeliciteerd en nu ook gefeliciteerd met je verjaardag OUWEalweer 17 man
Je mag op Ken alleen wel iets je tenen naar binnen doen op Mon heb je daar totaal geen last van

patos schreef:Tof zeg! Gefeliciteerd! Zeker met Kendi ben je hard vooruit gegaan. En die sliding stop...daar heeft Patos ook een handje van

Venetia schreef:Die sliding stop maak ik idd ook regelmatig. Misschien moeten we ijveren bij de nieuwe proeven, dat onderdeel op te nemen?

ShannaY schreef:Goed hoor, volgende keer wel met ECHTE punten doorgaan he
aangezien Kendi een lekkere proef liep. 'k vind het niet zo erg, ik heb de punten niet meer nodig ofzo. Bij Monchique waren de punten wel verdient 
anydale schreef:Nou driedubbel gefeliciteerd dus
Ziet er weer leuk uit, kan je al beter zitten met je enkel?
Als ik m'n laarzen aanhou gaat het nog best 
ik moest echt lachen om je commentaar ! haha vol op de rem..

PROFICIAT
wahaha en natuurlijjk alvast syuper veel succes op het ZK met je Salinero en Bonfire
Monchique heeft wel bijna de zelfde kleur als Salinero
bij Kendi even haar bles wegsmienken zodat je alleen een kolletje over hebt en klaar
(voor de 3e keer.
)
Meneer moest en zou op de X stoppen, terwijl we pas op de G halt moeten houden. Had een 4

Maar zodra ik m'n benen ontspande ging ze de sliding in
Kathleen_vW schreef:Ik moest wel op X stoppen, maar ik wilde eigelijk een verzamelde rustige overgang naar halt vanuit galopMaar zodra ik m'n benen ontspande ging ze de sliding in

zie foto

..