Met leren laarzen op Iris *vork*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saar01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:27

Pfoe gelukkig zie ik je weer rijden, ik was al bang dat je er niet meer op zou gaan.
Je kunt inderdaad wel zien dat je af en toe nog een beetje gespannen zit, maar dat komt vast weer helemaal goed.
Maar je laarzen zijn echt super, je moet ff door de pijn heen
Ziet er verder heel leuk uit hoor, jullie zijn een super combi!

Bombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:54

Mooie laarzen, leuk fjordje ook, ik vind het alleen niet slim dat je zonder cap rijdt terwijl je ook al zo bang bent, je hebt hem zo te zien al niet helemaal in de hand of bent bang dat je hem niet in de hand zult kunnen houden (te concluderen uit het gebruik van martingaal / speciaal bitje) beter zet je gewoon een lekkere dikke helm op je hoofd dan hoef je ook minder bang te zijn dat er iets gebeurd! Tip van flip Groetjes!

Meisje201

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 22:28

Bombarie schreef:
Mooie laarzen, leuk fjordje ook, ik vind het alleen niet slim dat je zonder cap rijdt terwijl je ook al zo bang bent, je hebt hem zo te zien al niet helemaal in de hand of bent bang dat je hem niet in de hand zult kunnen houden (te concluderen uit het gebruik van martingaal / speciaal bitje) beter zet je gewoon een lekkere dikke helm op je hoofd dan hoef je ook minder bang te zijn dat er iets gebeurd! Tip van flip Groetjes!

Das niet helemaal waar
Mijn paard [vrouwelijk, niet mannelijk ] is gewoon echt heel erg sterk en op een gewoon bitje is het gewoon zo verschrikkelijk moeilijk om te rijden, en met martingaal en thiedemanbit is dat gewoon net even wat makkelijker en heb ik met mijn 10x minder gewicht net even wat meer te vertellen over haar
Heeft absoluut niets te maken met wat je zei

En ik heb totaal geen angst dat ik op mijn hoofd zal vallen, eerder dat ik mijn been breek of mijn arm oid
maargoed, zal wel niets veranderen aan dat jullie het stom vinden dat ik niet met cap rijd
het zij zo

Heb trouwens net weer gereden en het ging echt heel goed
Ze was zo lief, heb zelfs lekker gegaloppeerd wat echt heel goed ging, zodra ik haar terugzette ging ze terug
Lief paard

kimftNinja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:43

oww dat is echt 5 minuten van mijn huis af...moeten we toch maar een keer meeten!!

Mowoah

Re: Met leren laarzen op Iris *vork*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:48

Mooi setje!
Het ziet er goed uit, commentaar zal al wel gegeven zijn.
Zijn 't Derby's?
Ik heb Derby's, en ik deed er dan wax op (gaan ze ook mooi van glimmen ) en dan fietsen en trap-lopen he

Blackje

Re: Met leren laarzen op Iris *vork*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:59

Als je echt angst heb, snap ik ook niet dat je geen cap opdoet maar goed
Verder leuke foto's en probeer iets meer met stelling te rijden

Soph12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 01:15

Ilkkah schreef:
@sophie_kruk:
En ik weet dat ze idd niet dressuurtechnisch helemaal goed loopt, maar dat staat in het eerste bericht al nader verklaard

Niets vervelends hoor, maar de bedoeling van dit forum is tips over het rijtechnische.. Die heb ik gegeven, kijk maar wat je ermee doet.

Fairytale

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 10:23

Marrepar schreef:
Irisjee
Mooie laarzen!
Ik vind t echt goed van je dat je er toch opstapt terwijl je ietwat angstig bent

Ja, ik vind het ook erg moedig van je om weer opnieuw te beginnen
Strawberry fan 01#
Staat echt super bij je pony dat setje !
Haha, ikzelf heet ook Iris..