Je kunt inderdaad wel zien dat je af en toe nog een beetje gespannen zit, maar dat komt vast weer helemaal goed.
Maar je laarzen zijn echt super, je moet ff door de pijn heen

Ziet er verder heel leuk uit hoor, jullie zijn een super combi!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Groetjes! Bombarie schreef:Mooie laarzen, leuk fjordje ook, ik vind het alleen niet slim dat je zonder cap rijdt terwijl je ook al zo bang bent, je hebt hem zo te zien al niet helemaal in de hand of bent bang dat je hem niet in de hand zult kunnen houden (te concluderen uit het gebruik van martingaal / speciaal bitje) beter zet je gewoon een lekkere dikke helm op je hoofd dan hoef je ook minder bang te zijn dat er iets gebeurd! Tip van flipGroetjes!

] is gewoon echt heel erg sterk en op een gewoon bitje is het gewoon zo verschrikkelijk moeilijk om te rijden, en met martingaal en thiedemanbit is dat gewoon net even wat makkelijker en heb ik met mijn 10x minder gewicht net even wat meer te vertellen over haar 

) en dan fietsen en trap-lopen he

Ilkkah schreef:@sophie_kruk:
En ik weet dat ze idd niet dressuurtechnisch helemaal goed loopt, maar dat staat in het eerste bericht al nader verklaard
Marrepar schreef:Irisjee
Mooie laarzen!
Ik vind t echt goed van je dat je er toch opstapt terwijl je ietwat angstig bent