Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daffodil schreef:ìk vondt de clinic wel leuk alleen tja dingen geleerd heb ik nietHoe vond je de clinic zelf? Ik heb zaterdag gereden bij Barbara Koot en die vond ik helemaal geweldig, maar ben wel benieuwd hoe Antoinette Faland was dus kom maar op met je verhaal! Wat heb je moeten doen, hoe heb je m goed aan het lopen gekregen etc.
Kan me voorstellen dat Devotion een leuk paard is om te rijden, hij is toch van Debby? Die rijdt super dus hier heb je een leuk paard aan!
had ik ook niet verwacht hoor
ik heb veel negatiefs over antoinette faland gehoord over die dag.
ik vondt dat ze het wel goed deed en aandacht probeerde ze ook goed te verdelen
echt een schat van beest .
is leuk dat je weer wat geleerd heb
age ja je ken niet alles hebben ik ben er trots op en ga me start kaar aan vragen wel beter hoop snel ver te komen
odessahvj schreef:nou nicht jou paard staat in bewondering hahah age ja je ken niet alles hebben ik ben er trots op en ga me start kaar aan vragen wel beter hoop snel ver te komen
kus je nichtje ( en uh jij ok veel rij plezier:P)
hahah leuk he
die een leuk berichtje voor me achterlaat!!
oryantje schreef:is er dan echt niemand meerdie een leuk berichtje voor me achterlaat!!

horsegirlie schreef:whahahah nog vergeten te vragen zal ik dinsdag effies doenJawel
Weet je de afstamming al
(wat eigenlijk niet mag)
ik vindt het gewoon leuk als mensen een berichtje achter laten
emilysissi schreef:He meiden!!
Wat leuk dat ik jullie hier op bokt tegen kom, haha
Ik heb de clinic ook meegereden; bij Barbara Koot; heel erg leuk!
Binnenkort ga ik ook eens foto's plaatsen, ik dacht dat ik dat niet zou kunnen maar pas geleden is het me zelfs gelukt om een foto in mn profiel te plaatsen!! Knap!???!!!!

)gaat het harstike goed
:$ hahaha maar ja spreek je snel en ik zal er niet te veel posetiefs over denken hahaha (K)je nichie

oryantje schreef:niemand meer???
,, super beesie,, een hele eer dat je op em kan rijden!.. ziet er heel mooi uit
emilysissi schreef:oh, wist ik niet dat het je eigen paard niet is, van wie is ie dan?
Hoe gaat het met Devotion, nog last van z'n rug tijdens het rijden?
Over die clinic; er waren idd mensen die niet echt tevreden waren over Antoinette, maar er waren ook weer mensen die geen klachten hadden. Het is moeilijk om het iedereen naar z'n zin te maken.
Ook moeilijk voor Antoinette, een uurtje is zo voorbij.
hij onspant alles lekker
loetjuh schreef:vind de schimmel echt een mooisprekend hoofdje hebben:D
leuke combi verder...
veel succes verder!