Het is mij..! mij op wat paardjes enjaa uh stoere ponys

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

parouscha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 15:41

haha geweldig

Maffe shet's

blokje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:47

GEWELDIG!!!!
dat shetje die bonte geweldig. hij crost et intreseerd hem niet zoveel dat er iets op zit als het er maar af gaat..
leuke paardjes

nairtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:00

Ik reageer niet snel, maar dit slaat nergens op.

Leuk dat je wilt leren rijden, maar waar zijn alle kritische bokkers.....

Een paard lang niet berijden en dan op deze manier beginnen. Slaat echt helemaal nergens op.

Wat is hier de bedoeling van????

Waar zijn alle vragen, zoals: heeft hij geen pijn in zijn rug, dat hij zo bokt enz.....

Mmmmmm

Sissa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:13

Hahaha ziet er STOER uit hoor zeg 8)
* Wacht met smart op volgende fotos

Djeenie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:56

Ziet er geweldig uit, vind je niet? Bokkende shetten met mee-lopende mensen?

Leuk dat je wilt paardrijden, maar hoop dat de shetten voor de lol waren Het ziet er namelijk niet naar uit dat de bonte bokte van plezier.

Jakary

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:41

nairtje schreef:

Een paard lang niet berijden en dan op deze manier beginnen. Slaat echt helemaal nergens op.

Waar zijn alle vragen, zoals: heeft hij geen pijn in zijn rug, dat hij zo bokt enz.....

Mmmmmm

Dit dacht ik dus ook.
Verder springen ze hier op elke gelegenheid om mensen dierenbeulen te noemen, maar als het dan eens een jongen is, dan ist: wauw en super
De hormonen slaan hier precies weer goed op hol

miekelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:50

hallo. ik ben al blij dat me vriend wilt leren paardrijden. Het is toch leuk hoe ze met die shetlanders beetje kunnen dollen. Mijn vriend rijd ook op grote paarden. Hij heeft ook op mijn oude verzorgpaard gereden. Zelf gegalopeerd.

Nou ik zie niet snel bokt vriendje te paard hoor.

van_aalst

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 22:51

jakary1511 schreef:
nairtje schreef:

Mmmmmm

Dit dacht ik dus ook.
Verder springen ze hier op elke gelegenheid om mensen dierenbeulen te noemen, maar als het dan eens een jongen is, dan ist: wauw en super

dit is precies waarom ik dit bericht gepost heb!!
wat denk je dat wij niet weten wat wij doen??
dat denk je idd blijkbaar.... maar een keer gewoon niet reageren om iets de grond in te boren zelfs als je denkt dat dit een bepaald soort van dierenmishandeling is...?
is toch klein beetje zielig....
elke keer als iemand hier maar foto;s neer zet van zijn trotse daad actie of heeft een lange tijd gedaan om iets voor elkaar te krijgen met zijn paard of wat dan ook.... wordt dat altijd meteeeen de grond ingeboord prima hoor want mij heb je er niet mee..
en je moet maar een keer koffie komen drinken bij mij om alles uit te leggen en dan leg ik mijn verhaal uit maar hopenlijk blijft het bij leuke reacties want met die negatieve dingen heb je niemand mee??
toch??

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:16

Als je met die negatieve dingen niemand hebt, waarom reageer je dan zo ?

Jakary

Re: Het is mij..! mij op wat paardjes enjaa uh stoere ponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:30

ik vind niet erg dat je eens op die shet zit hoor, mij hoor je niks zeggen. Dat beest gaat zeker niet doodvallen dat je daar eens opgezeten hebt.
Ik vind het gewoon ongelofelijk grappig dat al die meiden hier nu zo reageren.
Ik weet niet of je andere shet-topics gelezen hebt, waar meiden met hun voeten bijna kunnen meelopen? Wel, die krijgen altijd bakken kritiek en beledigingen naar het hoofd geslingerd. En als er dan eens een jongen zoiets post, dan vinden ze het allemaal geweldig
Mij kan het eigenlijk niet echt iets schelen op wat voor paard of pony je kruipt en wat je ermee doet, vind deze reacties gewoon hilarisch!
Ik zeg dus niks negatiefs over jou, of je pony, fijn voor jou en je vriendinnetje dat je wil leren rijden, maar het verschil is gewoon geweldig. Als je een meisje was geweest, aiai....
Pubers hè ....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:37

Zou het ook niet kunnen dat het is omdat je hier duidelijk ziet dat het voor de lol is (alle, dat veronderstel ik toch ) terwijl het bij andere shet-topics meestal zo is dat er serieus gereden/gesprongen wordt?

Alle, ik weet het niet he ... ik zeg het maar
Vind het leuke beestjes en grappige foto's ...

Maaruhm ... van_aalst .. hoe komt het dat je nog steeds 0 posts hebt?

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:46

Ik ken nog een meisje dat hier eens voor de lol zo'n foto's heeft opgezet, en die kreeg heeel andere reacties.
Nu ja, kga der niks meer van zeggen.
Tzag er erg lollig uit, leuke paardjes
Trouwens mijn vriendje doet soms ook een poging om paard te rijden, is ook erg grappig hoor
Hij is er zelfs eens heel dom afgevallen en toen moest ik zo hard lachen dat hij boos was

van_aalst

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 23:48

[***] schreef:

snap ik ook niks van

Jakary

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:49

je had ervoor toch wel al gereden, dat was toch niet de eerste keer dat je op een paard zat?
M'n vriend zat de eerste keer veel slechter dan jij op die foto's hoor, hij stak z'n kont toen heel fel achteruit, net een eendje

Tries_en_Faf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 08:28

ahahaa cool!! jullie hebben volgens mij een hoop lol gehad!!

haha
ik neem ook aan dat je niet op die ukkies gaat leren rijden, en een beetje lol maken kan toch geen kwaad?

altiijd die zeurende bokkers weer.

fionaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 09:44

zo is bokt

Dreamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 09:53

van_aalst schreef:
[***] schreef:

snap ik ook niks van

voor H@W tellen je berichten niet.!

showteam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:20

Weetje wat ik altijd zo raar vind, dat dit altijd bij shetlanders gebeurt. Zie je hier ooit weleens foto's van mensen op een grote pony/paard voor de lol de bak door crossen al bokkend?
Nou dacht het niet want dat is natuurlijk niks voor het paard maar oja voor die shetlanders maakt het niet uit hoor die hoefen verder toch niks te doen in hun levendje dan af een toe een keer met een halve idioot door de bak heen scheuren dus ja.. verneuk de shetlander....

Maja als je maar lol hebt tog??

Black_White

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:24

showteam schreef:
Weetje wat ik altijd zo raar vind, dat dit altijd bij shetlanders gebeurt. Zie je hier ooit weleens foto's van mensen op een grote pony/paard voor de lol de bak door crossen al bokkend?
Nou dacht het niet want dat is natuurlijk niks voor het paard maar oja voor die shetlanders maakt het niet uit hoor die hoefen verder toch niks te doen in hun levendje dan af een toe een keer met een halve idioot door de bak heen scheuren dus ja.. verneuk de shetlander....

Maja als je maar lol hebt tog??

Helemaal mee eens.

alleen 1 wijziging

showteam schreef:
een keer met een halve idioot door de bak heen scheuren

het is een hele idioot

Mieky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:26

jakary1511 schreef:
nairtje schreef:

Mmmmmm

Dit dacht ik dus ook.

Ja hoor, dat zal het zijn... *zucht*

miekelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:28

sjonge bokt heft altijd wel iets te zeiken of af te kraken op foto;s. Net op jullie allemaal zo perfect zijn.

Komt er 1 negatieve reactie en dan is gelijk heel bokt er mee eens

showteam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:31

Haha showteam en black_white zitten naast elkaar te bokken hier.. En anders moesten we 2x het verhaal typen maar we hebben het samen bedacht hoor

fabske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:50

oke ik zag dit topic staan en heb besloten dat ik er even een reactie op ga plaatsen
het tweede paard op de foto's is van mij en ik zou martijn er niet op laten rijden als ik er van overtuigd was dat hij haar zou mishandelen
dan het volgende die shetjes worden ook 3 keer in de week serieus gereden door jonge ambiteuze dames. die graag wat willen oefenen met de pony's
met kobus de bonte shetlander valt dat niet mee
en nee kobus heeft geen pijn in de rug en ja kobus vind het leuk om gek te doen zo zit hij in elkaar hij is gewoon zo ondeugend als wat geeft toch niks hij hoeft nergens iets voor te presteren en hij hoeft geen keuringen te lopen of niks alle paarden op stal worden regelmatig gecontroleerd door een dierenarts zeker als wij denken dat er iets mis mee is.

kobus bokt ook wat af met de andere paarden hij doet dat altijd als hij gewoon gek is ik geloof dus niet dat het zo is dat hij er geen zin in heeft.

wanda de zwarte shetlander kan met gemak met deze heren rijden aangezien wanda ruim boven de 1mtr uitkomt en een errrug grote shet is. wanda vind in de bak rijden idd niet leuk maar buiten des te meer, ik zie er geen kwaad in dat deze jongens wat met deze pony's gedolt hebben ik denk dat de pony's dat echt niet zo erg vinden aangezien ze nazorg krijgen en beloning krijgen
en dat ze dan daardoor niet leren hoe het wel moet tja ben ik het niet helemaal mee eens aangezien ze toch redelijk doen wat ze moeten doen als er iemand met wat meer ervaring op rijdt.

en ik cross met mijn paard wel eens door de bak hoor voor de lol aangezien mijn paard daar de grootste lol in heeft mag die zeker wel eens versnellen in de bak mits de bak dat toelaat en mits hij er geen misbruik van maakt. dus ook met grote paarden gebeurd het echt wel eens maar als daar een topic van geplaatst wordt och jeej toch stel je voor dat hij zijn benen breekt dan is het nog net zo erg als met shetlanders.

kobus wordt niet veel bereden omdat hij altijd al zo heeft gedaan en ook niet al te groot is toevallig heeft kobus de afgelopen tijd wel weer wat meer aandacht gehad en voorbereiding gehad, mensen die hem wel aan kunnen zijn er te groot voor en met kleine mensen neemt hij een loopje dus het is gewoon voor de fun.

ik snap niet dat er zo moeilijk over gedaan wordt omdat een pony volgens jullie eruit ziet alsof hij er geen zin in heeft is het zielig.

de ts heeft toegegeven nog niet alles te kunnen en het te willen leren, hij heeft toegegeven dat hij gewoon voor de fun op de pony's reed de eigenaar van de pony's vind het prima mits de pony's goed naverzorgd worden en ik vertel uit eigen ervaring dat die pony's het echt niet erg vinden om een rondje met die jongens te rijden haha ze staan je letterlijk uit te lachen als je eraf valt en ze maken daar een echte sport van.

jongen ga gewoon lekker leren paardrijden en laat ze hier maar banketstaaf laat hun maar eens foto's neerzetten van alles wat ze doen en dan ook de foto's waar hun paarden niet goed op staan he
ik wil wel eens weten of hun het ook allemaal zo goed doen ik geloof er namelijk helemaal niks van.
zijn jullie wel allemaal natural bezig met je paarden? weten jullie allemaal wel goed wat jullie paarden vinden van wat jullie ermee doen
nee wat zeg ik nou jullie paarden vinden het altijd leuk
nog veel leuker als dat deze shetjes het ECHT leuk vinden

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 21:15

Whaha leuke foto's hoor.
Leuk dat je wilt leren paardrijden, niet veel jongens vinden dat een leuke sport
En laat die anderen maar lekker zeuren over de shets, zo is bokt gewoon.
Wen er maar vast aan

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 21:26

hee Martijn!

kom jou ook overal "te paard" tegen!
hartstikke gaaf al die foto's en die jongen op die bonte shet, heeft vast toverballen ..
Succes met leren paardrijden! kun je samen met Anouk het bos in!