Maffe shet's
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het ziet er namelijk niet naar uit dat de bonte bokte van plezier. nairtje schreef:Ik reageer niet snel, maar dit slaat nergens op.
Leuk dat je wilt leren rijden, maar waar zijn alle kritische bokkers.....
Een paard lang niet berijden en dan op deze manier beginnen. Slaat echt helemaal nergens op.
Wat is hier de bedoeling van????
Waar zijn alle vragen, zoals: heeft hij geen pijn in zijn rug, dat hij zo bokt enz.....
Mmmmmm
jakary1511 schreef:nairtje schreef:Ik reageer niet snel, maar dit slaat nergens op.
Een paard lang niet berijden en dan op deze manier beginnen. Slaat echt helemaal nergens op.
Waar zijn alle vragen, zoals: heeft hij geen pijn in zijn rug, dat hij zo bokt enz.....
Mmmmmm
Dit dacht ik dus ook.
Verder springen ze hier op elke gelegenheid om mensen dierenbeulen te noemen, maar als het dan eens een jongen is, dan ist: wauw en super![]()
De hormonen slaan hier precies weer goed op hol
) terwijl het bij andere shet-topics meestal zo is dat er serieus gereden/gesprongen wordt?

[***] schreef:
Maaruhm ... van_aalst .. hoe komt het dat je nog steeds 0 posts hebt?
van_aalst schreef:[***] schreef:
Maaruhm ... van_aalst .. hoe komt het dat je nog steeds 0 posts hebt?
snap ik ook niks van
showteam schreef:Weetje wat ik altijd zo raar vind, dat dit altijd bij shetlanders gebeurt. Zie je hier ooit weleens foto's van mensen op een grote pony/paard voor de lol de bak door crossen al bokkend?
Nou dacht het niet want dat is natuurlijk niks voor het paard maar oja voor die shetlanders maakt het niet uit hoor die hoefen verder toch niks te doen in hun levendje dan af een toe een keer met een halve idioot door de bak heen scheuren dus ja.. verneuk de shetlander....
Maja als je maar lol hebt tog??
showteam schreef:een keer met een halve idioot door de bak heen scheuren
jakary1511 schreef:nairtje schreef:Ik reageer niet snel, maar dit slaat nergens op.
Mmmmmm
Dit dacht ik dus ook.
Verder springen ze hier op elke gelegenheid om mensen dierenbeulen te noemen, maar als het dan eens een jongen is, dan ist: wauw en super![]()
De hormonen slaan hier precies weer goed op hol

..