Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sammie schreef:Leuk paard, met juiste begeleiding kan die nog ver komen. Wat voor hoofdstel is dat? Het lijkt op een kunststofhoofdstel?
liza van loon schreef:Nou ja die scores vallen nog wel mee. Het is zo'n jong paard, komt vanzelf wel! Echt een paard met potentie. Vind zo'n mat hoofdstel persoonlijk niet zo mooi.

:P
jij hebt het druk hehe Mareska schreef:Je hebt eigenlijk dezelfde leeftijd als een meisje uit mijn klas uit Megen, moet nauw lukken dat je haar niet kent, Megen is niet zo groot
Ontopic: het ziet er netjes uit, hij doet het goed voor zijn leeftijd!
Ik vind het hoofdstel wat minder, ik houd er persoonlijk niet zo van.
Succes verder voor de combinatie!
ilovelucky schreef:WOOOOW WAt een mooi paard.. Jullie zijjn een leuke combinatie.
Veel plezier nog samen..
patsur schreef:mooie foto's! En whow 14 paarden jij hebt het druk hehe
, terwijl ik het paard op eerdere foto's wel erg gaaf vond
. Hij lijkt wat flauw in het achterbeen, weinig buiging in het spronggewricht. Voor het ZZ-Licht zou dat meer mogen, meer verzameling, meer op het achterbeen.
.Anoukie schreef:Om de een of andere reden spreekt de combi me niet zo aan vanaf de foto, terwijl ik het paard op eerdere foto's wel erg gaaf vond
. Hij lijkt wat flauw in het achterbeen, weinig buiging in het spronggewricht. Voor het ZZ-Licht zou dat meer mogen, meer verzameling, meer op het achterbeen.
Maar goed, het blijven natuurlijk maar momentopnames.
Jammer van de score, volgende keer beter!

. 
Idra schreef:Ik "ken" Margo van op het Lusiforum, heeft ze ook met de Lusis gestart?
Je mag wel trots zijn op je paard, hij is echt geweldig!!