esziiY schreef:heey meis!1
Leuke foto;s joh! Ziet er goed uit hoorr!![]()
wanner heb je de foto;s gemaakt?
xxx Esther
zaterdag rond 1 uur
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
esziiY schreef:heey meis!1
Leuke foto;s joh! Ziet er goed uit hoorr!![]()
wanner heb je de foto;s gemaakt?
xxx Esther
marcolemar schreef:hey die pony ken ik wel...
hij was toch van bianca?
) En nu heeftz e een ander
!
! amarinsjuh schreef:heeej meissii!
ziet er leuk uit hoor!
kom vast wel goed met jullie 2 met hulp van M
Veel succes en plezier!
Ik merk nu al dat het beter gaat
gabyfedde schreef:Mooie kans om zo'n pony te mogen rijden, kan je alleen maar heel veel van leren! Succes met hem!
En idd ik kan er nog veel van leren
commentaar heb je idd al gegeven

En zo vreselijk ziet het er nou ook weer niet uit
Valt hardstikke mee.
Heeft ie erg lang stil gestaan ofzo?Allegra schreef:Leuk ding hoorEn zo vreselijk ziet het er nou ook weer niet uit
Valt hardstikke mee.
Hij heeft trouwens wel een iel nekkie vind ikHeeft ie erg lang stil gestaan ofzo?
Ook vind ik het jammer dat je intructrische de pony achter de loodlijn wil hebben, niet erop of net ervoor. Of had dat een rede?
veronoz schreef:Allegra schreef:Leuk ding hoorEn zo vreselijk ziet het er nou ook weer niet uit
Valt hardstikke mee.
Hij heeft trouwens wel een iel nekkie vind ikHeeft ie erg lang stil gestaan ofzo?
Ook vind ik het jammer dat je intructrische de pony achter de loodlijn wil hebben, niet erop of net ervoor. Of had dat een rede?
Haar instructrice( ook de mijnes) wilt de pony niet achter de loodlijn hebben. Kinuh heeft zelf commentaar bij de fotos neergezet, dat hij daar moet lopen enz. .
Of anders dat de TS vond dat het zo moest en haar dus niet verteld is dat het niet zo moet 

Dan is deze pony wel even anders hea
Ziet er goed uit hoor! Gwoon lekker door blijven oefenen! En k vind het trouwens ontspannen uitzien hoor!
stalshine schreef:Haaay,
k dacht dat meisje ken k ergens van.. en idd... k ben een vriendin van Micha (Jorien) en we hebben een keer met z'n drieen buiten gereden en toen ging jij op brammetjeDan is deze pony wel even anders hea
Ziet er goed uit hoor! Gwoon lekker door blijven oefenen! En k vind het trouwens ontspannen uitzien hoor!
En idd ontspannen is het beste
Allegra schreef:Waarom staat er dan bij de foto dat hij 'daar' moet lopen als geen goed moment was? Dan moet hij daar dus níet lopen
Daarom vroeg ik ook of het een rede had
Maar goed, ik wacht wel even op een reactie van de TS, die weet het het beste tenslotte
En idd, laten we on-topic blijven
Cinnepin schreef:kan ook een moment opname zijn. Van foto's kan je nou helaas niet zien wat er in een les gezegt wordt en gebeurt. Zullen we ontopic blijven?
LadyLuna schreef:Ik heb ook nog tegen Youngster gereden, vind alleen ze nek niet mooi als die niet nagevelijk loopt, kan jij niks aan doen hoor
kinuh schreef:LadyLuna schreef:Ik heb ook nog tegen Youngster gereden, vind alleen ze nek niet mooi als die niet nagevelijk loopt, kan jij niks aan doen hoor
Waar heb jij hem dan gereden?