mbkaatje schreef:Er zijn dus meerdere mens op bokt die Datrichta kennen. Grappig. Wordt er nog mee gefokt?
als je fotos wil zien van oliver veulen van datrichta en najee ( natrichta moet je maar ff pb'en .. ik heb nog een paar fotos
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mbkaatje schreef:Er zijn dus meerdere mens op bokt die Datrichta kennen. Grappig. Wordt er nog mee gefokt?

kylieulyana schreef:Andre wou Ulyana inderdaad niet verkopen omdat hij met haar wou fokken. Maar hij heeft haar zelf aan ons aangeboden anders had ik nooit van Ulyana geweten:P Maarja ik denk geld te weinig dat hij der daarom verkocht heeft ofzoHeb haar nu 3 weken en ze is binnen een maand beleerd nbij Erik Naberink,
Wil je nog wat weten, zet het hier maar neer en ik antwoord

maar ze passen ook wel onder een dressuur
Dus tja ik weet het niet:) In Ieder geval ben ik blij met me stoute Oelie
En btw ze schraapt al bijna niet meer:D kylieulyana schreef:Nou Andre zei eergister dat hij Nisabella ook misschien/waarschijnlijk over een paar jaar wegdoet. Of wij er dan nog eentje bij wilde hebbenDus tja ik weet het niet:) In Ieder geval ben ik blij met me stoute Oelie
En btw ze schraapt al bijna niet meer:D
Om haar te houden tot haar dood en haar goed te kunnen onderhouden
:D Hij zei weekje geleden nog; Jaja wat heeft ze toch een mooi plekje hier
Ben blij dt ze hier staat...
Ik heb 2x in de week priveles en het gaat heeel goed, alleen krijgt ze nu een beetje praatjes en blijkt dat ze primaaaaa kan bokken en steigeren
Dus dat gaat nog wel heeeel eventjes duren

Maja ,dat is mijn eigen mening 
amyke schreef:eumh... als je paard verkouden is dan rijd je er toch niet mee of heb ik mij da late wijsmaken in ieder geval als ik het mij laten wijsmaken heb vind ik het wel goed dat je een cap en een BP aan hebt (wou dat ik ook altijd mijn voorzorgsmaatregelen nam)
het is wel een mooi paardje en als ze zo aan het touw trekt kan je zo toch ff zonder touw "longeeren" het is toch een ronde bak dan kun je met je zweep voor haar gaan staan als ze rustiger moet gaan of moet stoppen :p
veel plezier nog aan je beestie
amy
Leuk dier hoor en wat goed dat je een bp en een cap op/om hebt. Kunnen veel mensen nog van leren
. Die meningsverschillen heb ik ook wel eens met longeren van mijn 3 jarige
. Fijn dat je een BP om heb, altijd veiliger..
?? Naja Uli liep vandaag zoooo super.