Pony is een jaartje onder het zadel toch? Als ik me niet vergis het ziet er super goed uit, mag ik misschien weten hoe oud jij ben? Je lijkt best jong en rijdt heel netjes!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xjessx schreef:Ik vind het knap hoor
Pony is een jaartje onder het zadel toch? Als ik me niet vergis het ziet er super goed uit, mag ik misschien weten hoe oud jij ben? Je lijkt best jong en rijdt heel netjes!

MiSjUhLoVe schreef:Mooi paardje! Ik vind hem op de foto's al mooi.
Hopen dat ie in het echt nog mooier is![]()
Haha, succes op de regio

Kel2004 schreef:Toen ik de eerste foto zag (die met dat bontje onder het zadel) dacht ik, mooi gebouwde pony.
Die foto's die daarna kwamen lijkt hij langer in zn rug, maar dat komt denk ik omdat je zadel verder naar voor ligt.
Maar goed, daar kunnen wij vanaf de foto's niet goed over oordelen.
Wel vind ik met bontje het plaatje mooier

Kylan schreef:Van mij mag je het neusje er wel wat meer uit rijden, de achterhand er wat actiever onder. Zelfs bij de strekfoto blijft de achterhand erg achter. Verzamelen mag, maar alleen als de achterhand actief blijft en dat ziet er bij jouw paardje niet zo uit.
Je houding is wel netjes.
Succes op de kampioenschappen.

missmiekie schreef:is hij ook echt los achter het zadel? want ik vind m daar toch wel tja, strak lijken..
! 

Fun_Fun schreef:Nette houding heb je
Het lijkt alleen imo wel of je hem heel erg draagt. Het neusje kan er idd wat meer uit.

Mr_Mikey schreef:Mr_Mikey schreef:Ziet er goed uit hoor! Veel succes!
Dankje wel

leuk beestje hor! 

gipsy_fame schreef:he ik ga ook naar de regiokampioenschappen in pijnacker(Z-H)ben jij ook bij zuid holland ik heb een c-pony ik rijd L2

gipsy_fame schreef:he ik ga ook naar de regiokampioenschappen in pijnacker(Z-H)ben jij ook bij zuid holland ik heb een c-pony ik rijd L2