Als je b.v. foto 5 inzoomt (ik heb hem in vergrote versie als achtergrond staan
) zie je duidelijk dat ik net mijn hand open... Bedankt voor de reactie's verder
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) zie je duidelijk dat ik net mijn hand open...
Venetia schreef:Bovendien is ie ook best knap!
ik ben nog steeds helemaal verliefd op hem... hoe hij soms kan kijken.. Hij is ook van dageraad
#Ymke# schreef:Venetia schreef:Bovendien is ie ook best knap!
ik ben nog steeds helemaal verliefd op hem... hoe hij soms kan kijken.. Hij is ook van dageraad
)
.. loopt erg mooi
Koortje schreef:Jammer dat het een erg gespannen beeld geeft, wat mooier los door de hals en door de rug zou fijner ogen.
Maargoed, ik ken het probleem!! Heb zelf ook zo`n opfokkertje die graag hoog in gaat en de hele bups dan fijn vastzet... geduld en doorzetten is dan de enige oplossing, succes!
, ben ook nog steeds weg van het tuig...
jesse_rulez schreef:Mooie foto's! Ziet er netjes uit! Op naar de L1!
Is dit trouwens het 'beroemde bruine setje' waar Anke het over had? Sjiek hoor!

#Ymke# schreef:Adil18 schreef:Wat een prachtig paard zeg!!!
Hij loopt ook wel lekker! Let wel een beetje op je handjes, je duwt ze soms wat omlaag...!
Waarom hou je eigenlijk de deken op met het rijden?
Omdat het echt gruwelijk koud was bij ons![]()
Ja, ik doe inderdaad mijn handen omlaag.. In de training rij ik functioneel, niet mooi.. Op het moment dat hij spanning opbouwd laat ik mijn handen onspannen zakken zodat hij er ook op ontspant.. Als ik mijn handen op de juiste plek blijf houden bouw ik die spanning alleen maar meer op... Ach, in de training is alles geoorloofd he
Je houding vind ik ook echt niks aan opvallen
Is dit trouwens al je HB zadel? Of nog je Kentaur? Vind bruin echt sjiek bij hem staan, dat hoofdstel is ook mooi
anydale schreef:Dit ziet er echt gaaf uit! Je moet goed over jezelf denken hoor, je bent echt wel klaar voor de LJe houding vind ik ook echt niks aan opvallen
Is dit trouwens al je HB zadel? Of nog je Kentaur? Vind bruin echt sjiek bij hem staan, dat hoofdstel is ook mooi