haha flexibele balken hebben jullie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

girliegirl schreef:Voor nu maakt het niet uit.
Over 10 jaar ga je er pas wat van zien. Maar ja joh! heb je toch tien jaar de tijd gehad om je pony zun gewrichten de vernieling in te rijden

luxje schreef:ja, hoor dit is weer bokt, alleen maar commentaar
per 1 januari verjaren paarden en dus is hij 4 en mag dus al gewoon L springen op concours
hengsten die aangewezen worden voor de keuring worden al met 2 geleerd om te springen en merries die voor de stamboekkeuring gaan (op hun derde) moeten als ze springgericht gefokt zijn ook losspringen en dit wordt ook vantevoren getraind
ik denk dat TS zelf het beste weet wat haar paardje aankan.
ik vind het leuke foto's, hij springt ook beter naarmate het hoger wordt
veel plezier nog met je paardje!

snoeske schreef:ach en ze zal heus niet 1x met hem springen hoor zegt ze misschien wel hier, maar het zal vast wel vaker zijn!

leandrotje schreef:ach ja dit is bokt weer.....ik had nooit die foto's erop moeten zetten.
bedankt perzik dat jij het snapt! ik spring bijna nooit omdat ik het eng vindt!!!!! en ik weet zelf gewoon dat het maar 80 cm is en dat het hoogste wat hij gister heeft gesprongen 95 cm is. ik vindt het een beetje banketstaaf om de hele tijd te horen dat hij hoger springt terwijl ik hem heb laten springen en jullie er niet eens bij waren.... ik weet zelf dat leandro dit aankon en ik zal niet snel zo hoog springen hoor. ik vindt het gewoon zelf eng als ik erop zit en dit was echt de 1e keer dat hij ging vrijspringen en de 4e keer in zijn leven dat ie sprong en ik heb hem al bijna 3 kwart jaar dus dat zegt genoeg denk ik.

Waarschijnlijk lijkt het gewoon hoger door de foto s ofzo. leandrotje schreef:nou het lijkt echt gewoon hoger hoor! het is echt geen meter ik heb maar foto's gemaakt tot 80 cm. enne ik spring heus niet vaak met hem. als ik met hem spring dan zit ik er zelf op en kom ik niet hoger dan 50 cm omdat ik dat zelf gewoon eng vindt als ik erop zit. zelf weet ik ook dat vroeg slijtage niet goed is dus ik houd er ook goed rekening mee en ik zal heus mijn eerste paardje gelijk verknoeien.
judith_slu schreef:Heey mandy,
Wa een gezeik hier zeg!!
Ik denk zekr wel, dat je dit soort dingen niet al te vaak moet doen, en zeker niet met 3 jarigen!! Maar ik hoor veel vaker, dat ze paarden eerst een keer laten vrijspringen om te kijken naar hun teckniek etc. Ik zou dit zekr neit veel vaker doen, en nu rustig aan doen, maar wat een gezeik over deze ene keer vrijspringen
Ik heb de hindernis gezien (heb hem maar 1 x zien springe was zelf naar buiten geweest, maar toen ik terug kwam stond de hindernis er nog) Mijn vader dacht dat het 1.20 was![]()
Maar dat was het niet hoor lange niet. Dat is toch nog zeker een beetje hogerWaarschijnlijk lijkt het gewoon hoger door de foto s ofzo.
snoeske schreef:judith_slu schreef:Heey mandy,
Wa een gezeik hier zeg!!
Ik denk zekr wel, dat je dit soort dingen niet al te vaak moet doen, en zeker niet met 3 jarigen!! Maar ik hoor veel vaker, dat ze paarden eerst een keer laten vrijspringen om te kijken naar hun teckniek etc. Ik zou dit zekr neit veel vaker doen, en nu rustig aan doen, maar wat een gezeik over deze ene keer vrijspringen
Ik heb de hindernis gezien (heb hem maar 1 x zien springe was zelf naar buiten geweest, maar toen ik terug kwam stond de hindernis er nog) Mijn vader dacht dat het 1.20 was![]()
Maar dat was het niet hoor lange niet. Dat is toch nog zeker een beetje hogerWaarschijnlijk lijkt het gewoon hoger door de foto s ofzo.
mag toch hopen dat je vader het verschil tussen 80 cm en 120cm ziet hahha
ik heb er zo me bedenkingen over, over de hoogte, maar goed ik zeg niks meer, ze zijn nogal snel aangebrand, het lijkt net of ze zelf donders goed weet dat het hoger is.
maar goed ik ga weer jelle kijken
dag
)
)
ja jou vader kan zeker goed overdrijven
hebben nog meer mensen er wat over te zeggen?