Tiësto [haf] @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chanty

Re: Tiësto [haf] @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 10:16

Leuke haf.. Ik zou idd ook de staart losdoen.. Maar dat is geheel je eigen keus.. Je haf is ook mooi slank(compliment) en wat een lekker koppie zit erop joh.. Echt leuk om te zien.. Succes verder

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 11:26

leuke haf inderdaad! Vind hem alleen op de fotos erg lui lijken tenminste, ik zie niet echt veel actie, en dat is jammer. Hij moet wat harder werken

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 11:38

Leuke en mooie Haf zeg!
Loopt mooi

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 11:53

heey,

leuk paardje hoor.
2 tips
1, had je al gehoord: mooie staart lekker los laten hangen.
2, beugels iets langer dan kan je beter zitten.
groetjes

DuchesS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 18:47

Waarom ik hem half geschoren heb, hij was altijd zeiknat na al 10 minuten rijden, dus dan ben je 3 zweetdekens en een hele hoop tijd kwijt eerdat hij droog is, wil niet dat die ziek wordt zo nat. Dus daarom dekenmodel, dat hij niet zo nat wordt met rijden, maar zo is hij ook niet helemaal kwetsbaar.

De keuring was idd in dordrecht, op de dag van mens en dier.

En Skitter, wat grappig dat je hem er sloom uit vind zien, want dat zou ik wel willen Hij is alles behalve sloom, het is echt een hittepetitje, meer een arab dan een haf.
Verder zitten mijn beugels goed, alleen trok ik mijn hak nogal op om het in de juiste stelling te 'duwen' want we hebben nu een fase van verkeerde stelling, die wil ik er dus graag uit hebben

Oja en nogmaals, dat van die staart was eemalig ivm met de wedstrijd Niet dat hij er last van had ofzo.

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 18:58

Ziet er netjes uit. Alleen ik zou de sporen wat hoger doen want nou moet je je hak optrekken voordat de spoor nut heeft.
Verder ziet het er netjes uit, maar niet in de manen van je pony staren.