OMG! wat de winter wel niet met je houding kan doen..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kylan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:26

milo schreef:

waar haal je dat uit?
we rijden juist super ontspannen, ik zit alleen ineen gedoken, en daar moet ik aan werken.
maarja, die kou en en zo he..

ben wel benieuwd waaraan jij kunt zien dat het niet ontspannen zou zijn, rambo is juist superontspannen, anders komt hij niet lekker rond hoor. we rijden helemaal op mijn been. je ziet me toch niet gespannen zitten of rukken en plukken?..

nou ja, het zal wel.

Het ziet er gewoon 'strak' uit. Je pony niet perse, maar vooral jij zelf. Ik vind het lijken alsof je een beetje gespannen 'boven' je pony zit in plaats van lekker 'in' je pony.

Met gespannen bedoel ik absoluut niet rukken en plukken, maar gewoon je manier van zitten. Ik heb het idee dat je wat meer moet ontspannen in je lichaam, het mag er allemaal wat simpeler uitzien.

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 14:19

ja, ik ga er echt aan werken, ik ga inderdaad mijn beugels weer langer doen.
ik had ze eerst langer, maar omdat ik best lange benen heb, en rambo niet zo groot is (1.52 m.) zat het een beetje raar.

maar ik had ook het idee dat het daar ook door kan komen.

ik zit niet stijfjes hoor, ik zak alleen in elkaar, daar wordt aan gewerkt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 18:18

Hihihi join de pianohanden-club Ik had er zelf een tijdje geleden last van, ik had in de zomervakantie 3 weken alleen maar buitengereden en dan rijd ik vaak met piano handen. Toen ik weer les kreeg werden de instructeurs helemaal gek omdat ze het steeds weer moesten zeggen

Leuk dat je pony al 29 jaartjes jong is, op naar de 30!

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:22

Josa schreef:
Anjatjeuh schreef:
Ik vind je op die zomer-foto eerlijkgezegd ook niet zo recht zitten, daar laat je je schouders ook wat voorover hangen...
Maar je pony ziet er wel nog heel erg goed uit voor 29 jaar.

Haha dit is echt precies dezelfde reactie als ik wilde geven!

Maar idd ook op de zomer foto vind ik je houding niet helemaal goed. Wel jammer hoor van de winter! Winter is sowieso stom

Ik denk eigenlijk ook niet dat het door je jas komt, deze versterkt het effect alleen.
Op de zomerfoto zit je ook niet kaarsrecht, met je schouders naar voren. Wanneer je hier een jas overheenhangt, gaat deze mee naar voren waardoor het erger lijkt.

Pareltjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 23:45

marielle787 schreef:
Ja ik zie het..
Ik had dat eerst ook maar je beugels zitten ook aan de korte kant en het komt waarschijnlijk ook door eht zadel(bij mij iniedergeval wel) Maar het kost je ook echt je rug hoor naar een tijdje. Ik zit nu heel recht..
Nou veel succes je hebt een leuk paardje!!

jaja...