Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dribje schreef:Ja, en dan krijgen we weer een bandage-discussie.
)
Echt een geweldig lief koppie! Het blijft een lekkerding! Je setje staat heel erg leuk
En dat gele setje is ook gaaf

Het was gelukkig niet de slome Coen, maar de Coen die ik ken
en galop ging ook goed voor zijn doen, aan de teugel en best rustig!!! Lekker hard aan het werk gezet, dat ie wat beter op mij let. Veel slangenvoltes/achtjes/kleinere voltes.. Ging echt veel beter dan vorige week! Gilraen schreef:leuke pony, is het een manegepony? Zo ja, wat appart dat jullie er dan met ankyshabrak en bandages op rijden
? Ik rijd hem vaker vrij, voor me zelf zeg maar, zoals wel ergens in mijn profiel staat. Hoofdstel en beugels/riemen zijn ook van mezelf, zweetdeken en verzorgingstroep heb ik voor hem.. en tsja die Ankypads zijn gewoon `n Must Have, prachtige pads!
Gaat nog sneller dan de goeie maat van die manegebeugels vinden!

maar hij is ook een beetje mn verzorgpony, dus heb nogal wat troep! l0rdJ schreef:wat een gezeur over die bandages laat dat kind als zei ze zo wilt doet ze het zo! en dan komt ze er zelf wel achter als het fout gaat en doet ze ze een andere keer anders:P
naja over het paardje ken ik niet anders zeggen dat het een toppaardje is echt een leuker!! lekker wit ik krijg die van mij nooit wit haha naja in de zomer maar weer wassen:D
Dus je moet het pas goed gaan doen als het echt foutgaat?
haha ik bed0el dat als ze jullie allemaal niet wil gel0ven of het gezeur gewo0n ff zat is wat ik kan begrijpen als het een keer word gezegt dan is het toch genoeg naja zo zou ik het zeggen en als het dan een keer fout zou gaan dan komen ze er wel achter naja hoop dat je het nu begrinpt hahaha