Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Emeraldo schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen... Is dit Quinta die ook in de lessen liep op De Leensel? Die Quinta heb ik namelijk nog vaak gereden, en ziet er hetzelfde uit!
Reed vroeger op die manege
Emeraldo schreef:Nee die andere ken ik allemaal niet. Ik heb zelfs ooit een wedstrijd gereden met Quinta, leuk paard! Misschien ken jij Grandy wel, ook een heel leuk paard. Er stonden zoveel leuke paarden! Ik ben begonnen met rijden toen ik 6 was, heb daar gereden tot mijn 13e. Toen kreeg ik een eigen pony, die ik nu nog heb. Henriette zie ik nog heel soms. Was een geweldige manege!
Emeraldo schreef:Ja Rambo en Trea (was vroeger van Annemiek) ken ik nog wel. Dajenne ken ik ook nog. Paulien heeft mijn vader nog een tijd op gereden! Kitty weet ik wel wie het is, rijdt Henriette ook niet op Chico? Mariska was vroeger mijn lievelingspony. Weet je ook wat er met Mariska en Jasper is gebeurd? En Tweety en Sylvester, 2 hele leuke vosjes?
Heerlijke tijd gehad daar!