Quinta door de jaren heen @ work.. VEEL foto's!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

faxa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:13

ik vind dat je een hele dapper beslissing hebt gemaakt! ik heb ook zo'n soort beslissing gemaakt! en een heel mooi paard was het hoor..heel veel plezier en geluk met je 3-jarige!

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:23

Mooie zelfhouding heeft dit paard! Ik denk dat je met deze toch ook een eind had kunnen komen, maar zo'n jong ding is natuurlijk ook een uitdaging. Krijgen we daar binnenkort ook nog foto's van te zien? Ben benieuwd!

Bombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 21:00

Heey ik had in eerste instantie niet begrepen dat je haar verkocht had. Ik heb nét precies hetzelfde meegemaakt, mijn paard verkocht voor een 3 jarige, sja, sommige mensen houden gewoon van uitdagingen, heerlijk weer zo'n wilde springer. Wat een mooi paardje had je zeg, die strekfoto's, écht super, veel leuke dingen hebben jullie meegemaakt, nu hopen dat je geen spijt krijgt!! succes verder met alle vorderingen!

Emeraldo

Re: Quinta door de jaren heen @ work.. VEEL foto's!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 22:22

Ik heb niet het hele topic doorgelezen... Is dit Quinta die ook in de lessen liep op De Leensel? Die Quinta heb ik namelijk nog vaak gereden, en ziet er hetzelfde uit!

Reed vroeger op die manege

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 23:24

Leuke reacties en heel leuk om te horen dat jullie het wel een mooi paardje vinden...

Emeraldo schreef:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen... Is dit Quinta die ook in de lessen liep op De Leensel? Die Quinta heb ik namelijk nog vaak gereden, en ziet er hetzelfde uit!

Reed vroeger op die manege

Ja dat was inderdaad die Quinta ja, ze heeft er 4 jaar gestaan eerste 2 jaar alleen 1 les in de week en de rest Hippisch centrum daarna, nog ongeveer 2 jaar, 1 les per dag, voor ALLEEN de gevorderde, dus volgens Elbert of Henriëtte was je gevorderd!! hahaha..

Ken je dan misschien ook nog Nash?? grote zwarte Tinker/Shire, met 4 witte voeten, witte bles en een witte vlek op zijn buik??
Die is ook van mij geweest..
Of Rocky?? Welsh K ruin, vreselijk iritant beest, elke les bokkensprongen enz... vosje grote witte bles en 2 witte voetjes??
Heeft er 2 maanden gestaan.. was ook half van mij...

Wel leuk om iemand tegen te komen die er ook heeft gereden

Emeraldo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 23:28

Nee die andere ken ik allemaal niet. Ik heb zelfs ooit een wedstrijd gereden met Quinta, leuk paard! Misschien ken jij Grandy wel, ook een heel leuk paard. Er stonden zoveel leuke paarden! Ik ben begonnen met rijden toen ik 6 was, heb daar gereden tot mijn 13e. Toen kreeg ik een eigen pony, die ik nu nog heb. Henriette zie ik nog heel soms. Was een geweldige manege!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 16:02

Emeraldo schreef:
Nee die andere ken ik allemaal niet. Ik heb zelfs ooit een wedstrijd gereden met Quinta, leuk paard! Misschien ken jij Grandy wel, ook een heel leuk paard. Er stonden zoveel leuke paarden! Ik ben begonnen met rijden toen ik 6 was, heb daar gereden tot mijn 13e. Toen kreeg ik een eigen pony, die ik nu nog heb. Henriette zie ik nog heel soms. Was een geweldige manege!

Grandy ken ik nog wel ja..
Henriette en Elbert zie ik nog heel erg vaak,Annemieke ook, ken je misschien ook Kitty en Silvie nog? Kitty staat nu bij mij op stal en Silvie zit bij ons de vereniging, Silvie had een draver, Kasjmir?? geloof ik en Kitty had Chico en haar oeder heeft Bonito een hele tijd gehad, die is toen later in de lessen mee gaan lopen...

Ik vond het ook inderdaad een gewelidge manege, ook heel erg jammer dat de zus van henriette het in een keer verkocht en op wat voor manier!!

Oww, Paulien die ken je vast nog wel? En Rambo en Trea (trea is trouwens aan koliek overleden, die had Dejenne mee genomen naar manege 't ommeltje, rambo had ze ook mee genomen..)

Hmpff.. die goeie ouwe tijd komt weer naar boven..

Emeraldo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 16:58

Ja Rambo en Trea (was vroeger van Annemiek) ken ik nog wel. Dajenne ken ik ook nog. Paulien heeft mijn vader nog een tijd op gereden! Kitty weet ik wel wie het is, rijdt Henriette ook niet op Chico? Mariska was vroeger mijn lievelingspony. Weet je ook wat er met Mariska en Jasper is gebeurd? En Tweety en Sylvester, 2 hele leuke vosjes?

Heerlijke tijd gehad daar!

Quir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 19:51

Emeraldo schreef:
Ja Rambo en Trea (was vroeger van Annemiek) ken ik nog wel. Dajenne ken ik ook nog. Paulien heeft mijn vader nog een tijd op gereden! Kitty weet ik wel wie het is, rijdt Henriette ook niet op Chico? Mariska was vroeger mijn lievelingspony. Weet je ook wat er met Mariska en Jasper is gebeurd? En Tweety en Sylvester, 2 hele leuke vosjes?

Heerlijke tijd gehad daar!

Nee henriette reed niet op chico, ze reed op Rocco, Rocco is trouwens verkocht voor flink geld verkocht naar amerika. Rocco stond in de stal langs Nando, vooraan... Daarna heeft ze nog Ids gehad, waar daar mee gebeurd is weet ik niet??

Mariska vond ik ook altijd een geweldige pony, altijd naar het midden en bokken!! Wat er mee gebeurd is weet ik niet, met haar half broertje Jasper wel, die is naar een manege gegaan in geldrop (samen met didi) en 2 weken na dat hij verhuisd is, is hij overleden door honger en koliek gehad... Was al erg mager, maar waarom wisten ze niet... Sylvester is ongeveer een jaar voordat de manege verkocht is, ingeslapen, door ongeluk terug van de wei, waar ze elk jaar 2 weken heen gingen, op de trailer een been gebroken, had niet eens iets geks gedaan, voor syl is toen didi terug gekomen...
Syl is ingeslapen dezelfde keer dat Brenda hart aanval had gehad en daarvoor hadden ze net Bonito in laten slapen door zware koliek, beestje was ook al 28 jaar oud... Dus was best een flinke klap geweest...

Tweety is op de laatste dag ook vertrokken, waar heen?? Sorry weet ik echt niet...