roxette @ buiterit en meer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jip_123

Re: roxette @ buiterit en meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 10:25

Mooie foto's! Paardje loopt netjes..!

Alleen het zadel ligt wel ver naar voren... (aan de schouder te zien). Alleen lijkt het ook of het niet meer naar achter kan ... ?

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 10:33

dank je
en ja dat vondt ik ook maar hij licht ook niet hoe ik wil dat hij licht en moet een nieuwesingel die gaatje verder strakker kan

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 10:37

Graag gedaan hoor

Maar kan het zadel nog wel meer naar achteren? Want het lijkt alsof het dan té ver naar achter ligt.

Ik hoop dat het met de nieuwe singel beter ligt. Aan die middendraf te zien heeft ze iig geen last van het zadel..! Mooie foto vindik dat!

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 10:54

Oké sorry dan heb ik niks gezegd
Ik dacht dat ze al naar de smid was geweest en ijzers had

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 11:07

fury_berber schreef:
Graag gedaan hoor

Maar kan het zadel nog wel meer naar achteren? Want het lijkt alsof het dan té ver naar achter ligt.

Ik hoop dat het met de nieuwe singel beter ligt. Aan die middendraf te zien heeft ze iig geen last van het zadel..! Mooie foto vindik dat!

Het is inderdaad iets naar voren geschoven, maar ze heeft ook een vrij lange rug, dus dat kan ook wel een wat vertekent beeld geven

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:50

Ik heb ook 2 ponnys lopen zonder ijzers, rijden alleen maar buiten en enkeld op het gras, glad of niet, rox is ook zon ponny die heel makkelijk op gras loopt, ijzers heeft ze echt niet nodig voor die kleine stukjes buiten, ze heeft hele sterke goede hoeven, ijzers verpesten der mooie hoefjes.
He mies heb je de fotos trouwens al naar chantal gestuurd?

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:35

nee bolletje en mooie hoeven heeft ze niet aangezien ze naar de hoefmsid meot en 6 maanden niet is geweest door chantal
en jes ooh haha slimpie maar ze gaat overmorgen naar de hoefsmid
aangezien chantal ze er over een halfjaar tog weer eraf haal en het 3x zo meer kost vindt ik het niet nodig tevens heeft ze geen last van op gras rijden
en fury berber haha ja dat hoop ik ook
en dank je ik vindt die ook het mooist

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:53

even een voorbeeld
dit was toen ik haar net een maandje ree dus 5 maanden geleden
Afbeelding
met haar oude hoofdstel haar oude zadel haar oude dekje ( dit was toen ik haar nog verzorgde en ze armoed spulletjes had maar ze kon ermee leven) na der hand ging ik haar meer rijden en kocht ik mijn eigen spullen
Afbeelding
met karine haar zadel boomloos zadel
ongv 3 maanden geleden
toen kwam dit met moeite aan de teugel
en me houding woehoe
Afbeelding
en 2 maandjes geleden
Afbeelding
en de foto's van nu
ik heb tussendoor geen les gehad ja totaal 2 lesjes
en dat was het
ik vindt wel dat ze vooruit is gegaan

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 20:19

Zow hé! Die eerste foto! Je zou haar niet herkennen haast!
Ze ziet er nu véél beter uit!

Mijn pony heeft ook geen ijzers, terwijl ik best veel op de weg rij. Haar hoeven slijten wel, maar niet te veel. Als ze wel te veel slijten ga ik of meer in de berm rijden, of ff niet meer de weg op
Mijn pony is al ong. een jaar niet meer bij de hoefsmid geweest, en haar hoeven zien er nu nog prima uit!

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 20:54

haha ja he vondt ik ook
ooh nou ik vondt het al erg dat ze 6 maanden niet is geweest want ze moet echt nodig nog 2 dagen:D

sylvia2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 19:42

roxette is nog geen eens van michelle maar van chantal voor de mensen die het niet weten ze heeft hem gewoon voor 1jaartje geleast en niet gekocht want een bod van 500 euro op rox is wel een beetje acterlijk he michelle en dat weet je zelf ook dus voor de duidelijkheid rox is van chan en rox blijft van chan dat jullie dat maar onthouden

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 19:47

Wat een leuk paard, hij is idd heel erg vooruit gegaan!

sylvia2003

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 19:49

en michelle de spullen van chan waren niet armoedig of oud die waren gewoon normaal jij probeert van chan der paard een achterlijke showpaard van te maken en chan is hartstikke goed voor rox en katinka jij denkt echt dat je alles beter kan he

Mosea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 19:57

ziet er leuk uit hoor!! leuk setje ook!!
is ook erg vooruit gegaan!

sylvia2003 schreef:
roxette is nog geen eens van michelle maar van chantal voor de mensen die het niet weten ze heeft hem gewoon voor 1jaartje geleast en niet gekocht want een bod van 500 euro op rox is wel een beetje acterlijk he michelle en dat weet je zelf ook dus voor de duidelijkheid rox is van chan en rox blijft van chan dat jullie dat maar onthouden

ga ergens anders een topic verpesten... of doe het anders via pm

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 20:24

sylvia2003 schreef:
en michelle de spullen van chan waren niet armoedig of oud die waren gewoon normaal jij probeert van chan der paard een achterlijke showpaard van te maken en chan is hartstikke goed voor rox en katinka jij denkt echt dat je alles beter kan he

Beter een showpaard dat goed verzorgd wordt dan een pony die bijna niet kan lopen omdat ze zolang niet naar de smid is geweest, de wormenkuren op tijd krijgt, op tijd naar de smid gaat en elke dag goeie beweging als dat ie dat allemaal niet krijgt, ik denk dat Chantal best trots op Michelle mag zijn en ook wel dankbaar, want ze geeft dr elke dag aandacht en beweging.

Karin_deB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 20:43

xjessx schreef:
sylvia2003 schreef:

Beter een showpaard dat goed verzorgd wordt dan een pony die bijna niet kan lopen omdat ze zolang niet naar de smid is geweest, de wormenkuren op tijd krijgt, op tijd naar de smid gaat en elke dag goeie beweging als dat ie dat allemaal niet krijgt, ik denk dat Chantal best trots op Michelle mag zijn en ook wel dankbaar, want ze geeft dr elke dag aandacht en beweging.

En hier ben ik het helemaal mee eens!

Sapphire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 20:51

xjessx schreef:
sylvia2003 schreef:

Idd, en je mag geen oude topics naar boven halen

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 20:57

jes en karin bedankt beide
en even voor de duidelijkheid sylvia weet wel neit voor wijf wat je der bent
maar rox betekent veel voor my en het is net een van me ebste vriendinnen dus ik zou zeggen kom lang sop de manege en vertel dit verhaal in me gezicht
of we gaan er samen heen dan kan je zien wat ze doet als ik aankom ze steigert bekant in de boks als ik aankom en gaat helemaal hinniken omdat ze me ziet hoort of hoort lopen al
al die spullen die roxette om had mee liep waren allemaal van my toen ze op kraak stond
en ja meer was ze toen niet waard nee
hoe ze nu loopt heetf ze aan mij te danken
en je moet over een jaar zeggen als ze L loopt nog een keer dat ik probeer een showpaard ervan te maken
ik zeg neit chantal armoedig spullen heeft of wat dan ook alhoewel ik me pony er zo nooit by zou laten lopen en dat mag chantal ook best weten
want als je geen geld heb moet je geen pony nemen
en ik vindt dat rox van my is ookal heb ik haar niet gekocht

roxette kan niet meer zonder my en ik ook niet zonder haar
dus praat jy nog maar een keer tegen me als jy roxette goed kent
volgesnmy ben ik nu even de enige die haar goed kent
en zij mij ook
ik ben elke dag by haar
als ik ook maar een meter van de afstaat staat ze al te vragen om me aandacht we zijn dus beide aan elkaar gehecht

ik kan ook banketstaaf doen wil je het liefst komen uitschelden

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 20:59

overiegns de rest bedankt:D

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 21:00

dit is trouwens wel een erg oud topic hier is ze zelfs nog niet geschoren

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 21:01

heb wel erg veel taalfouten achter gelaten sorry daarvoor

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 21:05

en nog iets
ik zge neit dat chantal katinka en roxtete niet goed verzorgt
maar in zo'n stand hebben ze het zeker niet naar hun zin
ik zie nu aan haar dat zegt ze bekant dat ze het naar haar zin heeft

en als chantal der spulleng ewoon waren vandaar dat ze waren geroest enzo

dat sommige mensen op kraak nou lopen te kieren kan ik nisk aan doen jammer genoeg
maar medelijden met katinka heb ik wel

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 21:17

zou zeggen kom een keer kijken met chantal
in die tyd dat ze op willemshof staat is ze 1 keer geweest daar niet van !!! maar ze komt van de week kijken
kan je het met je EIGEN ogen zien

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 21:48

Chantal zorgde inderdaad niet altijd even goed voor der paardjes, ze is inderdaad gelukkiger bij mies. Maar chantal had 2 paarden en weinig inkomen op dat moment, voor rox en chantal is het nu financieel ook beter dat ze daar staat. Ze had bij chantal een luizen leventje hoefde niks te doen. Maar rox straalt nu veel meer. Ze stond vaak maar dagen in der stand en mocht er dan 10 min uit. Er werd niet veel mee gedaan.
Het is een ponny die veel kan en veel wil. Er zit toekomst in en mies kan die met leuke training ook geven. Chantal der tuig was niet slecht , alleen ze moest der zadel delen met der andere paard. Ze heeft nu wel lekker een eigen zadel, goed deken. Goed passend tuig, maar slecht verzorgd werd ze ook niet , wij hielden der wel in de gaten.

Dors04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 22:09

mij zie je ook niet zeggen dat z eneit goed verzorgt werd
maar ze kon absoluut wel beter verzorgt worden
ja maar dat is het juist als je een goed hart heb en om je pony geeft wil je toch juist dat hy een goed leventje heeft?
chantal deed zelf niks met roxette en meer met kantinka en dat begrijp ik best maar je moet er rekening mee hebben je heb er 2 en niet 1
ze kan hier lekekr los lopen renne en doen heb vriendinnetjes grote stalletjes lekker naar de zin
dus wat moet ze nog meer

en bolletje ze heeft nu geen deken maar 7 dekens
ja maar zo ie zo kan je geen zadel op 2 paarden gebruiken die absoluut kwa breedte groote en lengte verschillen
tuurlijk moet iedereen blij zijn met tuig
maar zonder geld heb je niks ana 2 pony's
en ik vindt chantal echt wel een aardige meid ze probeert de paarden misschien wel naar de zin te krygen
maar je moet niet allen letten op wat je zelf wil maar wat je pony wil
en net zoals wat in je onderschrfit staat maar dan iest omgedraaid
een goede baas hoort het als zijn paard tegen hem praat