Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

fury_berber schreef:Graag gedaan hoor![]()
Maar kan het zadel nog wel meer naar achteren? Want het lijkt alsof het dan té ver naar achter ligt.
Ik hoop dat het met de nieuwe singel beter ligt. Aan die middendraf te zien heeft ze iig geen last van het zadel..! Mooie foto vindik dat!

sylvia2003 schreef:roxette is nog geen eens van michelle maar van chantal voor de mensen die het niet weten ze heeft hem gewoon voor 1jaartje geleast en niet gekocht want een bod van 500 euro op rox is wel een beetje acterlijk he michelle en dat weet je zelf ook dus voor de duidelijkheid rox is van chan en rox blijft van chan dat jullie dat maar onthouden
sylvia2003 schreef:en michelle de spullen van chan waren niet armoedig of oud die waren gewoon normaal jij probeert van chan der paard een achterlijke showpaard van te maken en chan is hartstikke goed voor rox en katinka jij denkt echt dat je alles beter kan he
xjessx schreef:sylvia2003 schreef:en michelle de spullen van chan waren niet armoedig of oud die waren gewoon normaal jij probeert van chan der paard een achterlijke showpaard van te maken en chan is hartstikke goed voor rox en katinka jij denkt echt dat je alles beter kan he
Beter een showpaard dat goed verzorgd wordt dan een pony die bijna niet kan lopen omdat ze zolang niet naar de smid is geweest, de wormenkuren op tijd krijgt, op tijd naar de smid gaat en elke dag goeie beweging als dat ie dat allemaal niet krijgt, ik denk dat Chantal best trots op Michelle mag zijn en ook wel dankbaar, want ze geeft dr elke dag aandacht en beweging.
xjessx schreef:sylvia2003 schreef:en michelle de spullen van chan waren niet armoedig of oud die waren gewoon normaal jij probeert van chan der paard een achterlijke showpaard van te maken en chan is hartstikke goed voor rox en katinka jij denkt echt dat je alles beter kan he
Beter een showpaard dat goed verzorgd wordt dan een pony die bijna niet kan lopen omdat ze zolang niet naar de smid is geweest, de wormenkuren op tijd krijgt, op tijd naar de smid gaat en elke dag goeie beweging als dat ie dat allemaal niet krijgt, ik denk dat Chantal best trots op Michelle mag zijn en ook wel dankbaar, want ze geeft dr elke dag aandacht en beweging.