Jammer dat je springen wat eng vind, je hebt namelijk een goede houding en je paard heeft een goede techniek!
Hoe is hij gefokt?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Adil18 schreef:Wat een enorm knappe spierbonk!!! vooral die laatste foto, die achterhand![]()
Jammer dat je springen wat eng vind, je hebt namelijk een goede houding en je paard heeft een goede techniek!
Hoe is hij gefokt?
SpLaSh_ schreef:Hé eindelijk weer foto's! Het ziet er goed uit Sjel, ik vind het echt een prachtig paard om te zien, jullie zijn echt een leuke combinatie als ik het zo allemaal bekijk! Super
nieuw2006 schreef:Wat voor afstammeling heeft het paard. Hij basculeert erg goed boven de hindernissen. Je moet er zeker mee op spingconcoursen gaan.
gr nieuw2006
Adil18 schreef:Haha, zoek maar op dan, ben erg benieuwd namelijk
Sjel schreef:SpLaSh_ schreef:Hé eindelijk weer foto's! Het ziet er goed uit Sjel, ik vind het echt een prachtig paard om te zien, jullie zijn echt een leuke combinatie als ik het zo allemaal bekijk! Super
Aah, dankje Sam!
Btw, kom je zondag met Romana mee of wordt ie zondag niet opgehaald? Ik heb dan dressuurwedstrijd. 11:20 mijn eerste proef.
Sjel schreef:SpLaSh_ schreef:Hé eindelijk weer foto's! Het ziet er goed uit Sjel, ik vind het echt een prachtig paard om te zien, jullie zijn echt een leuke combinatie als ik het zo allemaal bekijk! Super
Aah, dankje Sam!
Btw, kom je zondag met Romana mee of wordt ie zondag niet opgehaald? Ik heb dan dressuurwedstrijd. 11:20 mijn eerste proef.
Sjel schreef:nieuw2006 schreef:Wat voor afstammeling heeft het paard. Hij basculeert erg goed boven de hindernissen. Je moet er zeker mee op spingconcoursen gaan.
gr nieuw2006Adil18 schreef:Haha, zoek maar op dan, ben erg benieuwd namelijk
Ik ga het opzoeken en dan stuur ik wel een pb'tje.
SpLaSh_ schreef:Hmm die loop ik dan net mis, we zijn rond 1 uur daar, om 12 uur gaan we eerst ff naar haar stal om te kijken of alles in orde is daar. Moet je nog een latere proef?