En leuk dekje met die felle rand, springt eruit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!! 
Maxielover schreef:Ziet er opzich best aardig uit, je weet aan welke dingen je moet werken. Wat ik nog wel ff wou zeggen : Als je op zo'n hoogte gaat springen, kunnen je beugels gerust nog 1 of 2 gaten omhoog !!! Dan heb je veel meer steun, dat is veel lekkerder. Ik heb in de springles met mijn haf mijn beugels altijd 2 gaten korter dan gewoonlijk en dat is ff wennen (ik heb aan het begin altijd een beetje kramp in mjn kuiten maar das zo over), maar heel lekker doordat je zoveel steun hebt. Probeer maar eens !!
Normaal doe ik het ook een gaatje korter..

Rupsje schreef:Maxielover schreef:Ziet er opzich best aardig uit, je weet aan welke dingen je moet werken. Wat ik nog wel ff wou zeggen : Als je op zo'n hoogte gaat springen, kunnen je beugels gerust nog 1 of 2 gaten omhoog !!! Dan heb je veel meer steun, dat is veel lekkerder. Ik heb in de springles met mijn haf mijn beugels altijd 2 gaten korter dan gewoonlijk en dat is ff wennen (ik heb aan het begin altijd een beetje kramp in mjn kuiten maar das zo over), maar heel lekker doordat je zoveel steun hebt. Probeer maar eens !!
hahah ja,ik kwam er ook pas de volgende dag achter dat i met dressuurlengte heb gesprongen..Normaal doe ik het ook een gaatje korter..
Maar omdat je dan zo weinig steun hebt, ziet het er zeker goed uit !!!