Kwpn Kaprice @ Dressuur en Springwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 23:00

Ziet er goed uit.

En leuk dekje met die felle rand, springt eruit

mallaslover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 23:15

Floortie, wat een leuke foto's zeg!
Ziet er echt netjes uit, jij en kaprice zo samen. En je springt wel hoog zeg.

Unseen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 17:38

ahah dankjulliewel

@ Mallaslover: het is maar een meter, dat zou L voor haar zijn, maar ik vond het ook wel erg hoog toen ik er naar keek..

laverite

Re: Kwpn Kaprice @ Dressuur en Springwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 22:49

Waaw super
wat een leuke pony !!!

K vind dat je een mooie springhouding hebt !!

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 18:09

Ziet er opzich best aardig uit, je weet aan welke dingen je moet werken. Wat ik nog wel ff wou zeggen : Als je op zo'n hoogte gaat springen, kunnen je beugels gerust nog 1 of 2 gaten omhoog !!! Dan heb je veel meer steun, dat is veel lekkerder. Ik heb in de springles met mijn haf mijn beugels altijd 2 gaten korter dan gewoonlijk en dat is ff wennen (ik heb aan het begin altijd een beetje kramp in mjn kuiten maar das zo over), maar heel lekker doordat je zoveel steun hebt. Probeer maar eens !!

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 18:30

Leuk paardje kan goed springen, mooi over de rug
nouh heb ik toevallig net dat sjabrak gekocht met bijpassende beschermers, staat jou paardje echt heel erg mooi dat sjabrak

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 18:32

Maxielover schreef:
Ziet er opzich best aardig uit, je weet aan welke dingen je moet werken. Wat ik nog wel ff wou zeggen : Als je op zo'n hoogte gaat springen, kunnen je beugels gerust nog 1 of 2 gaten omhoog !!! Dan heb je veel meer steun, dat is veel lekkerder. Ik heb in de springles met mijn haf mijn beugels altijd 2 gaten korter dan gewoonlijk en dat is ff wennen (ik heb aan het begin altijd een beetje kramp in mjn kuiten maar das zo over), maar heel lekker doordat je zoveel steun hebt. Probeer maar eens !!

hahah ja,ik kwam er ook pas de volgende dag achter dat i met dressuurlengte heb gesprongen.. Normaal doe ik het ook een gaatje korter..

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 18:37

Rupsje schreef:
Maxielover schreef:

hahah ja,ik kwam er ook pas de volgende dag achter dat i met dressuurlengte heb gesprongen.. Normaal doe ik het ook een gaatje korter..

Ooh ok !!! Ja ik kan me ook niet voorstellen dat je met opzet met zulke lange beugels gaat springen... Maar omdat je dan zo weinig steun hebt, ziet het er zeker goed uit !!!