@ Sily: of ze hier verder uit op kan bouwen zal de tijd leren. Ze heeft hem vandaag wel gereden en naar verluidt was ze erg happy. Hij was rustig en wilde bij haar nu ook zn overgangetjes lopen. Ik probeer haar zo nu en dan te helpen vanaf de kant, maar dan zijn we een uur bezig om alleen al een rustig draftempo te bereiken, dus werken aan een achterhandbespiering zit er dan niet in.
Ik geef toe dat het beeld niet alles is. Ik zie er zelf ook honderuit dingen aan die niet goed zijn en zal de laatste zijn die zegt dat ik Anky in eigen persoon ben. Mijn handhouding is altijd al bagger geweest, maar daarbij is het niet zo dat je ook daadwerkelijk trekt als je je hand daar neerzet.
@ heyitsme: ik weet dat ik commentaar kan verwachten aan de hand van foto's dat is het punt ervan. Filmpjes heb ik helaas niet, sorry, dus dit is het materiaal waar ik (en jullie) het mee moet doen. Toch had ik meer iets opbouwends verwacht met trainingstips (tegen bijv het kantelen) en dergelijke dan keihard met de grond gelijk gemaakt te worden.