Coco, de donderstraal van de buren @ dressuurwerk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 00:22

Ik heb ook een coco
Leuke pony!

Retlaw

Re: Coco, de donderstraal van de buren @ dressuurwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 00:23

en plotseling krijgen we ineens hele andere argumenten !! ik heb het nooit verkeerd bedoeld, maar dit was wat ik cobstateerde, en daar vraag je om als je foto's in een topic zet....

San

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 00:27

@ Sily: of ze hier verder uit op kan bouwen zal de tijd leren. Ze heeft hem vandaag wel gereden en naar verluidt was ze erg happy. Hij was rustig en wilde bij haar nu ook zn overgangetjes lopen. Ik probeer haar zo nu en dan te helpen vanaf de kant, maar dan zijn we een uur bezig om alleen al een rustig draftempo te bereiken, dus werken aan een achterhandbespiering zit er dan niet in.

Ik geef toe dat het beeld niet alles is. Ik zie er zelf ook honderuit dingen aan die niet goed zijn en zal de laatste zijn die zegt dat ik Anky in eigen persoon ben. Mijn handhouding is altijd al bagger geweest, maar daarbij is het niet zo dat je ook daadwerkelijk trekt als je je hand daar neerzet.

@ heyitsme: ik weet dat ik commentaar kan verwachten aan de hand van foto's dat is het punt ervan. Filmpjes heb ik helaas niet, sorry, dus dit is het materiaal waar ik (en jullie) het mee moet doen. Toch had ik meer iets opbouwends verwacht met trainingstips (tegen bijv het kantelen) en dergelijke dan keihard met de grond gelijk gemaakt te worden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 00:30

Sansje, misschien kun je haar dan longeren leren. Is leuk en hartstikke nuttig op zowel het vlak van bespiering als dominantie!

Succes!

San

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 00:31

@ Sonja. Ik heb haar toevallig vanmiddag mijn longeerspullen beloofd en zal haar daar zeker mee gaan helpen.

@ heyitsme: hoe bedoel je dat je nu ineens andere argumenten krijgt? Ik volg hem even niet meer.
(te druk geweest met mijn rijstijl verdedigen, die toch echt niet slecht kan zijn met de begeleiding die ik krijg zou je toch denken...grinnek)

JustNanno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 00:34

Nou, ik denk dat je eerst moet werken aan het voorwaartse, en dan pas lager en ronder instellen. Dan doe je het in de goede volgorde.

San

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 00:37

@ MMaxje: Daar heb je in de basis gelijk in. Mijn ervaring hiermee (mijn paard was namelijk precies eender, slecht aan de hulpen maar liep daarbij altijd met zn neus op zn knieen) leert me alleen dat de combinatie van lang en laag met de buigingsoefeningen en voorwaartse oefeningen het beste werkt, dus dat was wat ik probeerde te bewerkstelligen. Dat het niet geheel is gelukt mag voor zich spreken, maar wat kan je verwachten als je voor de vierde keer op zo'n pony zit.

Dreamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 08:43

De foto's doen het bij mij niet

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 09:22

Slotje omdat de foto's verwijderd zijn.