King Penotti @ work Z2 dressuur (filmpje)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Esther_Ziezo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 10:25

Wat een mooi filmje
Rijden ziet er echt supper uit..
En mooi paard ook..

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 10:30

Ziet er heel goed uit

Ik mis alleen nog net dat ene gouden draadje! Probeer je paard nog wat meer op het achterbeen te krijgen, waardoor je meer front krijgt. Zodoende krijg je paard wat meer ruimte vanuit de schouder en zullen de wissels nog meer bergopwaarts gaan.

Wat had je trouwens voor de wissels?

Jooske

Re: King Penotti @ work Z2 dressuur (filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 10:48

Mooi paard heb je zeg!
Ik vind het er heel netjes en beheerst uitzien

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 11:25

Leuk paard, heb jij of je moeder afgelopen zomer in de Meern gereden bij de kur op muziek? Volgens mij heb ik dat paard zien lopen daar namelijk

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 11:30

Leuk filmpje Rosanne!
Het ziet er erg vriendelijk uit!
Lekker blijven dooroefenen, jij kan het en Penotti kan het dus dat komt helemaal goed!
Hebben ze nu 2 wedstrijdbanen daar in Zoelen?

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 11:44

Manon schreef:
Leuk paard, heb jij of je moeder afgelopen zomer in de Meern gereden bij de kur op muziek? Volgens mij heb ik dat paard zien lopen daar namelijk

Klopt; dat was ik ja(de mammie). Toen was ie niet zo relaxed; beetje onder de indruk vooral van de muziek die zo heel dicht langs de ring stond.

Richtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 11:52

Ziet er idd heel netjes uit allemaal. Super toch voor zo'n eerste proefje weer!

Maar om te scoren mag het allemaal wat minder braafjes. Succes, komt vast goed!

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:54

king penotti blijft een onwijs mooi dier... de proef ziet er echt constant ontspannen uit, heerlijk...

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:58

nina62 schreef:
Manon schreef:

Klopt; dat was ik ja(de mammie). Toen was ie niet zo relaxed; beetje onder de indruk vooral van de muziek die zo heel dicht langs de ring stond.

Wat ik me ervan kan herinneren was dat het er niet verkeerd uitzag hoor! En je had de muziek geloof ik zelf gemaakt toch, dat vond ik namelijk best knap en daarom weet ik het nog.

Edit en off topic: zat even je website te bekijken over de melkgeiten. Erg leuk! Wij fokken melkgeitjes op voor een bedrijf in Friesland.

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 13:41

Erg leuk paard en knap gereden. Ik ben het met de rest eens wat betreft de impuls, maar je zei zelf al waarom dat was en dat vind ik een goede reden. Ik zou het dan ook op safe spelen. Veel succes verder.

belinda73

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 13:50

wouw krijg er kippevel van als ik het zie en dan nog die muziek er bij super

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 17:47

Ziet er goed uit, zoals gezegd iets meer impuls nog, maar volgens mij moet je dan je eerste punten snel binnen halen. Je wissels zien er erg mooi uit, ik zou willen dat patos ze al zo beheerst sprong. Je moeder heeft met hem toch al wel wat wp's in het Z2 gereden?

Ro0sj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 23:14

Tyrza schreef:
Ziet er heel goed uit

Ik mis alleen nog net dat ene gouden draadje! Probeer je paard nog wat meer op het achterbeen te krijgen, waardoor je meer front krijgt. Zodoende krijg je paard wat meer ruimte vanuit de schouder en zullen de wissels nog meer bergopwaarts gaan.

Wat had je trouwens voor de wissels?

2x een 7, 1x een 8 en 1x een 4...Hij bokte

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:52

Als je hem meer bergopwaarts laat galopperen zijn het straks allemaal achten

Tessa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 00:03

Ik vind het erg netjes gereden voor iemand die al een tijdje geen proeven heeft gereden, en je had gelijk door het ff op safe te spelen (had ik ook gedaan denk ik)
Maar inderdaad .. het is al gezegd iets meer impuls en bergopwaarts en je rijdt een superproef!

wat een ongelooflijke leuk paard trouwens!

yvonnepuntnl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:24

patos schreef:
Ziet er goed uit, zoals gezegd iets meer impuls nog, maar volgens mij moet je dan je eerste punten snel binnen halen. Je wissels zien er erg mooi uit, ik zou willen dat patos ze al zo beheerst sprong. Je moeder heeft met hem toch al wel wat wp's in het Z2 gereden?

Kan jou moeder ze Patos niet leren?
Nee sorry grapje; ik denk dat Penotti er ook weinig moeite meehad, omdat Rosanne ook met hem springt en dan neem je dat toch ook automatisch mee in de opleiding van t paard.

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 13:48

nina62 schreef:
patos schreef:

Kan jou moeder ze Patos niet leren?
Nee sorry grapje; ik denk dat Penotti er ook weinig moeite meehad, omdat Rosanne ook met hem springt en dan neem je dat toch ook automatisch mee in de opleiding van t paard.

Hád ik maar een moeder die mijn paard zo fijn kon rijden! Misschien dat je nog tijd hebt voor een pleegdochter (en haar paard)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 20:02

Ziet er netjes uit Rosanne!! Mag idd nog wat meer spectakel maar dat komt wel als jullie meer samen oefenen en een team worden. Het beloofd iig wel iets voor de toekomst!

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 20:53

Wat een geweldig paard! moet zeker goed komen tussen jullie! Jullie passen leuk bij elkaar.