Rijden ziet er echt supper uit..
En mooi paard ook..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Manon schreef:Leuk paard, heb jij of je moeder afgelopen zomer in de Meern gereden bij de kur op muziek? Volgens mij heb ik dat paard zien lopen daar namelijk
nina62 schreef:Manon schreef:Leuk paard, heb jij of je moeder afgelopen zomer in de Meern gereden bij de kur op muziek? Volgens mij heb ik dat paard zien lopen daar namelijk
Klopt; dat was ik ja(de mammie). Toen was ie niet zo relaxed; beetje onder de indruk vooral van de muziek die zo heel dicht langs de ring stond.
Ik zou het dan ook op safe spelen. Veel succes verder.
wouw krijg er kippevel van als ik het zie en dan nog die muziek er bij super
Tyrza schreef:Ziet er heel goed uit
Ik mis alleen nog net dat ene gouden draadje! Probeer je paard nog wat meer op het achterbeen te krijgen, waardoor je meer front krijgt. Zodoende krijg je paard wat meer ruimte vanuit de schouder en zullen de wissels nog meer bergopwaarts gaan.
Wat had je trouwens voor de wissels?

patos schreef:Ziet er goed uit, zoals gezegd iets meer impuls nog, maar volgens mij moet je dan je eerste punten snel binnen halen. Je wissels zien er erg mooi uit, ik zou willen dat patos ze al zo beheerst sprong. Je moeder heeft met hem toch al wel wat wp's in het Z2 gereden?
nina62 schreef:patos schreef:Ziet er goed uit, zoals gezegd iets meer impuls nog, maar volgens mij moet je dan je eerste punten snel binnen halen. Je wissels zien er erg mooi uit, ik zou willen dat patos ze al zo beheerst sprong. Je moeder heeft met hem toch al wel wat wp's in het Z2 gereden?
Kan jou moeder ze Patos niet leren?![]()
Nee sorry grapje; ik denk dat Penotti er ook weinig moeite meehad, omdat Rosanne ook met hem springt en dan neem je dat toch ook automatisch mee in de opleiding van t paard.