Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MardoKnol schreef:Maar dat je daar zo'n groot probleem van gaat maken!! en danerbij
nou nee !!
Luf_Midnight schreef:me pony loopt ook te diep, maar zeker niet te strak,
en ze mond open dat heeftie al heel lang, zelf als je over het strand rijd met lange teugel, en hij is al paar keer na gekeken door tandarts maar die kan niks vinden.
MardoKnol schreef:Ik ook niet. Het is niet mijn manier van werken. Maar mis. doe jij iets
wat haar niet aanstaat bijv. met uberlange sporen rijden.. of hulp
teugel verkeerd gebruiken. Nouen dat is hun manier van werken.. maar
ik het je nu duidelijk??

Luf_Midnight schreef:me pony loopt ook te diep, maar zeker niet te strak,
en ze mond open dat heeftie al heel lang, zelf als je over het strand rijd met lange teugel, en hij is al paar keer na gekeken door tandarts maar die kan niks vinden.
Luf_Midnight schreef:nou ja als jullie niet geloven dat hij altijd zo mond open heeft moeten jullie dat zelf weten.
ik geef om me pony en doe hem egt niet onnodig pijn hoor

MardoKnol schreef:@ Michje Dat is geen teken dat ze te strak gereden word. Kan een teken zijn dat het bit niet goed past, maar absuluut niet dat
ze te strak gereden wordt.
Miriano schreef:Luf_Midnight schreef:nou ja als jullie niet geloven dat hij altijd zo mond open heeft moeten jullie dat zelf weten.
ik geef om me pony en doe hem egt niet onnodig pijn hoor
De mijne heeft hem ook altijd open. Maar ik doe echt niks.. Hij doet het ook met lange teugel!
Waarom zou het hier dan niet zo kunnen zijn?
Ennuh.. een reactie op hierboven ergens.. over dat hij het probeert los te maken. Hoe zie jij dat op een foto?
Ik zie het nergens hoor!

!