superwoman schreef:_loekie_ schreef:We willen ook wle commentaar.
Maar wel terecht.
En mennen doet ze al met bonnie.
En mennen met loek zou simpelweg gevaarlijk zijn.
Me benen komen toch echt amper onder loek z'n buik vandaan dus te groot zal vast wel mee vallen hè? 
hmmm, volgens mij heb jij een bril nodig - kijk eens goed naar de foto's
En ik ben niet de enige bij wie het is opgevallen....
http://www.barki.nl/forums/images/smiles/scheel.gif[img]
http://www.barki.nl/forums/images/smile ... .gif[/img]Zien is leren - je moet goede dingen overnemen (van anderen) en ook je fouten zien om te verbeteren.
Wat praat jij... Ze steekt er echt maar net onderuit hoor(trouwens zij is degene op de vos) en ik heb al een bril dus die zal ik niet meer nodig hebben 
amondi schreef:Dat was het leuke, jullie "zeurden niet" dat deed een ander en die kent schijnbaar de regels niet.
Maar zonder gekheid, een bosritje, prima. Maar springen....
eigenlijk vind ik dat dus echt niet kunnen.
Bonfire had er de grootste lol in, heel wat meer dan ik, dus zo "zielig" zal het niet geweest zijn. Op een gegeven moment vond hij het zo leuk dattie keihard op de hindernis af ging racen en erover heen sprong met een megajump. En hoe vaak doe ik het nou, eens in het jaar? En bij een buitenrit hijgt ie stukken harder, dan gaat ie namelijk altijd wedstrijdje doen met de pony waar ie mee samen rijdt. Bij het springen heeft hij niet gehijgt. Dus wat is nou inspannender? Juist ja, een buitenrit.
amondi schreef:Dit is toch HAW, het topic voor als je commentaar wilt? Anders moet je op in the picture plaatsen.
Commentaar is duidelijk, fiets je ook nog op een driewieler?
Waarom beleer je het beestje niet voor de kar? Mennen kun je tot je 80ste doen, zeker met een shet.
Nee ik fiets niet nog op een driewieler. Heb jij wel vooroordelen? Geloof het wel
Ik men nl. al met Bonfire vanaf dat we hem hebben, maar een beetje afwisseling kan geen kwaad.
Ennuh, hebben wij ooit gezegt dat wij geen commentaar willen
Nopes, dat hebben we niet gezegt.
superwoman schreef:Citaat:
friesjeessss schreef:
dekje is te klein? dan zou ik dat er ook niet meer opleggen denk ik..
Nou eehh het dekje kostte 20 euri, en ik vind het een leuk dekje omdat z'n naam erop staat, dus dat het te klein is dat is jammer maar wat maakt het uit Er zijn ook mensen die zonder dekje rijden, dus ik snap het probleem niet.
Het zadeldekje komt niet onder het zadel vandaan, dus zit er een ribbel onder het zadel van het dekje. Au!
Als je te lang bent,
dan vind ik springen echt niet kunnen!
Als ik mezelf zo zou terug zien op de foto zou ik er niet meer opstappen
http://img515.imageshack.us/img515/5703 ... q.jp[/img]
maar ja, dat is mijn mening zien is leren naar mijn idee.
Citaat:
Zo is bokt, dat kun je verwachten als je een groter iemand op een shet zet ..
Misschien moeten sommige dan eens gaan nadenken, misschien ligt het niet aan bokt

Oh mijn god, het dekje vormt een ribbel onder het zadel, van wel 2 mm dik
De pony is niet van porselein dus hij zal er niet van doormidden breken hoor
En ik denk toch echt dat het wel aan Bokt ligt, als ik foto's zet op andere fora krijg ik nooit commentaar over m'n lengte, komt omdat de mensen daar wat vriendelijker zijn dan hier op Bokt.