Bonfire en Loekie@work in de binnenbak

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 13:39

Citaat:
friesjeessss schreef:
dekje is te klein? dan zou ik dat er ook niet meer opleggen denk ik..

Nou eehh het dekje kostte 20 euri, en ik vind het een leuk dekje omdat z'n naam erop staat, dus dat het te klein is dat is jammer maar wat maakt het uit Er zijn ook mensen die zonder dekje rijden, dus ik snap het probleem niet.

Het zadeldekje komt niet onder het zadel vandaan, dus zit er een ribbel onder het zadel van het dekje. Au!

Als je te lang bent,
dan vind ik

springen echt niet kunnen!
Als ik mezelf zo zou terug zien op de foto zou ik er niet meer opstappen
http://img515.imageshack.us/img515/5703 ... .jpg[/img]
maar ja, dat is mijn mening
zien is leren naar mijn idee.

Citaat:
Zo is bokt, dat kun je verwachten als je een groter iemand op een shet zet ..

Misschien moeten sommige dan eens gaan nadenken, misschien ligt het niet aan bokt

_loekie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:33

Tsja zou je het zelf niet kunnen merken als het voor je pony eenbeetje te zwaar wordt.
En neit meer springen zolang ik zie dat loekie het leuk vind en ik hem niet in de weg zit waarom dan niet?

En loekie was die dag wel een stuk braver dan bij onze wandeling;)

milo

Re: Bonfire en Loekie@work in de binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:57

op de een of andere manier heb i een zwak voor zwarte shetjes.

ik vind ze altijd zo leuk!!!!!!!

Yinka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:03

ziet er leuk uit hoor. als je te zwaar was of ze dan op een of andere manier in de weg zat zouden ze simpel weigeren voor de hindernis, zolangs dat niet doen nog vrolijk door de bak crossen kan je gewoon rijden.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:04

Dit is toch HAW, het topic voor als je commentaar wilt? Anders moet je op in the picture plaatsen.

Commentaar is duidelijk, fiets je ook nog op een driewieler?
Waarom beleer je het beestje niet voor de kar? Mennen kun je tot je 80ste doen, zeker met een shet.

_loekie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:22

We willen ook wle commentaar.
Maar wel terecht.
En mennen doet ze al met bonnie.
En mennen met loek zou simpelweg gevaarlijk zijn.
Me benen komen toch echt amper onder loek z'n buik vandaan dus te groot zal vast wel mee vallen hè?

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:28

Dat was het leuke, jullie "zeurden niet" dat deed een ander en die kent schijnbaar de regels niet.

Maar zonder gekheid, een bosritje, prima. Maar springen....

eigenlijk vind ik dat dus echt niet kunnen.

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:31

Volgende keer een grondbalk?

Lauraa91

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:32

wat een schatjes zeg
en wat maakt het uit dat jullie te groot zijn het is misschien niet mooi voor het beeld maar aangezien de ponys dat niet zien en jullie ook niet te zwaar zijn lijkt het me niet echt een probleem

misschien kun je de volgende keer met het springen een grondbalk gebruiken dan kunnen ze de hoogte wat beter inschatten

verder nog heel veel plezier met de ponys maar dat zou wel lukken denk ik

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 22:42

_loekie_ schreef:
Maar wel terecht.

Me benen komen toch echt amper onder loek z'n buik vandaan dus te groot zal vast wel mee vallen hè?

hmmm, volgens mij heb jij een bril nodig - kijk eens goed naar de foto's
En ik ben niet de enige bij wie het is opgevallen....Afbeelding Afbeelding

Zien is leren - je moet goede dingen overnemen (van anderen) en ook je fouten zien om te verbeteren.

Evaaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 22:56

Ik vind het er geweldig uitzien!! Heele leuke shetjes! Echt zo'n super grote bak..en dan twee van die kleine ukkels..heel lieff!

Toad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 23:38

superwoman schreef:
_loekie_ schreef:
Maar wel terecht.

hmmm, volgens mij heb jij een bril nodig - kijk eens goed naar de foto's
En ik ben niet de enige bij wie het is opgevallen....
http://www.barki.nl/forums/images/smiles/scheel.gif
http://www.barki.nl/forums/images/smile ... .gif[/img]

Zien is leren - je moet goede dingen overnemen (van anderen) en ook je fouten zien om te verbeteren.

Wat praat jij... Ze steekt er echt maar net onderuit hoor(trouwens zij is degene op de vos) en ik heb al een bril dus die zal ik niet meer nodig hebben

amondi schreef:
Dat was het leuke, jullie "zeurden niet" dat deed een ander en die kent schijnbaar de regels niet.

Maar zonder gekheid, een bosritje, prima. Maar springen....

eigenlijk vind ik dat dus echt niet kunnen.

Bonfire had er de grootste lol in, heel wat meer dan ik, dus zo "zielig" zal het niet geweest zijn. Op een gegeven moment vond hij het zo leuk dattie keihard op de hindernis af ging racen en erover heen sprong met een megajump. En hoe vaak doe ik het nou, eens in het jaar? En bij een buitenrit hijgt ie stukken harder, dan gaat ie namelijk altijd wedstrijdje doen met de pony waar ie mee samen rijdt. Bij het springen heeft hij niet gehijgt. Dus wat is nou inspannender? Juist ja, een buitenrit.

amondi schreef:
Dit is toch HAW, het topic voor als je commentaar wilt? Anders moet je op in the picture plaatsen.

Commentaar is duidelijk, fiets je ook nog op een driewieler?
Waarom beleer je het beestje niet voor de kar? Mennen kun je tot je 80ste doen, zeker met een shet.

Nee ik fiets niet nog op een driewieler. Heb jij wel vooroordelen? Geloof het wel Ik men nl. al met Bonfire vanaf dat we hem hebben, maar een beetje afwisseling kan geen kwaad.
Ennuh, hebben wij ooit gezegt dat wij geen commentaar willen Nopes, dat hebben we niet gezegt.

superwoman schreef:
Citaat:
friesjeessss schreef:
dekje is te klein? dan zou ik dat er ook niet meer opleggen denk ik..

Nou eehh het dekje kostte 20 euri, en ik vind het een leuk dekje omdat z'n naam erop staat, dus dat het te klein is dat is jammer maar wat maakt het uit Er zijn ook mensen die zonder dekje rijden, dus ik snap het probleem niet.

Het zadeldekje komt niet onder het zadel vandaan, dus zit er een ribbel onder het zadel van het dekje. Au!

Als je te lang bent,
dan vind ik

springen echt niet kunnen!
Als ik mezelf zo zou terug zien op de foto zou ik er niet meer opstappen
http://img515.imageshack.us/img515/5703 ... q.jp[/img]

maar ja, dat is mijn mening

zien is leren naar mijn idee.

Citaat:
Zo is bokt, dat kun je verwachten als je een groter iemand op een shet zet ..

Misschien moeten sommige dan eens gaan nadenken, misschien ligt het niet aan bokt

Oh mijn god, het dekje vormt een ribbel onder het zadel, van wel 2 mm dik De pony is niet van porselein dus hij zal er niet van doormidden breken hoor
En ik denk toch echt dat het wel aan Bokt ligt, als ik foto's zet op andere fora krijg ik nooit commentaar over m'n lengte, komt omdat de mensen daar wat vriendelijker zijn dan hier op Bokt.

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 00:14

En trouwens als ik m'n Anky pad had gebruikt waren jullie waarschijnlijk! gaan zeuren over het feit dat die te groot is... Er is al een goed passend dekje onderweg hoor, het is heus geen dierenmishandeling als je eens in de maand met een te klein dekje rijdt.

Tries_en_Faf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 08:25

ach joh, trek je er niet teveel van aan, lekker hobbelen op die pony's het ziet er gezellig uit, en jullie hebben volgens mij een hoop lol!!

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 08:53

Toad schreef:
En ik denk toch echt dat het wel aan Bokt ligt, als ik foto's zet op andere fora krijg ik nooit commentaar over m'n lengte, komt omdat de mensen daar wat vriendelijker zijn dan hier op Bokt.

[moderatormode]Toad, als je foto's plaatst bij HAW, dan weet je dat je commentaar kunt verwachten. Als je dat niet wilt, dan moet je je foto's alleen op andere fora plaatsen, waar geen - in jouw ogen onterecht - commentaar volgt. [/moderatormode]

Mijn complimenten dat jullie beide je cap op hebben!

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 10:27

Citaat:
Oh mijn god, het dekje vormt een ribbel onder het zadel, van wel 2 mm dik De pony is niet van porselein dus hij zal er niet van doormidden breken hoor

Voor wie doe jij dat dekje eronder dan??
Voor jezelf of voor je pony?!

Beetje rare opmerking voor iemand die om z'n pony geeft

Mijn dekje is om het zweet op te nemen en om het comfortabeler te maken voor mijn paard.

sorry loekie dat ik dacht dat jij op de andere pony zat. Jij bent idd niet té groot.

Toad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 11:38

superwoman schreef:
Citaat:

Voor wie doe jij dat dekje eronder dan??
Voor jezelf of voor je pony?!

Beetje rare opmerking voor iemand die om z'n pony geeft

Mijn dekje is om het zweet op te nemen en om het comfortabeler te maken voor mijn paard.

sorry loekie dat ik dacht dat jij op de andere pony zat. Jij bent idd niet té groot.

Een te klein dekje is nog altijd beter dan geen dekje(wat een hoop mensen doen). En nee het is geen rare opmerking, want jij doet net alsof het dierenmishandeling is wanneer ik een te klein dekje gebruik, wat het dus niet is!!

Ibbel schreef:
Toad schreef:

[moderatormode]Toad, als je foto's plaatst bij HAW, dan weet je dat je commentaar kunt verwachten. Als je dat niet wilt, dan moet je je foto's alleen op andere fora plaatsen, waar geen - in jouw ogen onterecht - commentaar volgt. [/moderatormode]

Mijn complimenten dat jullie beide je cap op hebben!

Ik vind het niet erg als er onterecht commentaar volgt op mijn foto's, maar heb ik dan niet het recht om me te verdedigen

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 11:54

Tuurlijk mag jij je verdedigen, maar dat dekje is gewoon te klein! Superwomen geeft aan waarom zij vindt dat je het niet moet gebruiken.
je kunt zelf wel bedenken dat zo'n dekje niet lekker zit, doe zelf maar eens een afzakkende sok in een laars aan. Dierenmishandeling is een groot woord, maar goed te praten omdat het jouw geld heeft gekost is ook niet juist.
Sorrie maar ik zie geen onterecht ( wel wat overdreven) commentaar, zeker niet van de Moddie!

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 12:48

Citaat:
Ik vind het niet erg als er onterecht commentaar volgt op mijn foto's, maar heb ik dan niet het recht om me te verdedigen

misschien kun je beter even nadenken over het commentaar wat je krijgt, ipv je gelijk te verdedigen.
Iedereen kan van elkaar leren.

Kijk eens naar je eigen commentaar over dat dekje - is dat een slimme opmerking? omdat dat dekje 20 euro heeft gekost en het geen dierenmishandeling is, ga jij ermee rijden...

misschien (dat weet ik ) kan ik bot reageren. (zeker als iets voor mij meer dan vanzelfsprekend is)
maar bedoel het niet verkeerd.

Ik hoop alleen dat je beter gaat nadenken over de dingen die je doet en het commentaar dat je krijgt.

Als het goed is - geef ik ook goed commentaar

Ik_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 14:55

Wat zitten sommige mensen weet te zeuren..... , je ziet toch dat die ponies er lol in hebben?

Oja, Aranxa, ik ken je nog van St. Manege Hillegersberg. Maar waarom rijd je nooit meer op Zaterdag?

Gizmo mist je best wel hoor!

MilesNF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 15:00

Wat een onwijs leuke shetten!
Ik krijg meteen heimwee naar mijn shetten-tijd.
Het zijn wel flinke shetten (vooral Loekie) hoe groot zijn ze?

Toad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 15:29

Lieke schreef:
Wat een onwijs leuke shetten!
Ik krijg meteen heimwee naar mijn shetten-tijd.
Het zijn wel flinke shetten (vooral Loekie) hoe groot zijn ze?

Loekie is ongeveer 1.10 en Bonfire ongeveer 1.04

_loekie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 15:36

Ja ik kan helaas niet meer op zaterdag rijden moet even een andere dag zoeken:)
En ik mis giz ook hoor
Agh je geeft maar commentaar op m'n grootte.
Zolang ik weet dat loekie er geen enkel probleem mee heeft luister ik hier toch niet naar.
Weet zelf denk ik ook wel waarneer ik m'n pony in de weg zit toch

NoaFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 15:46

Mooie beestjes hoor.
Ik vind jullie niet te groot hoor, de ponies zien er goed uit en lijken er plezier in te hebben (zo vanaf de foto gezien )

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 15:48

_loekie_ schreef:
Ja ik kan helaas niet meer op zaterdag rijden moet even een andere dag zoeken:)
En ik mis giz ook hoor
Agh je geeft maar commentaar op m'n grootte.
Zolang ik weet dat loekie er geen enkel probleem mee heeft luister ik hier toch niet naar.
Weet zelf denk ik ook wel waarneer ik m'n pony in de weg zit toch

ik heb al eerder sorry gezegd - ik vind je idd niet te groot.

Zodra je voet eindigd bij de pony z'n voorknie moet je gaan nadenken....dan kun je de pony gaan hinderen...