Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bambi schreef:Leuk paard ziet er netjes uit, allen is de aanleuning nog niet echt stabiel en klop je met je voeten waardoor het paard dan steeds een aanwijzing krijgt en hierdoor minder op je hulpen let, voor de rest ga zo door!
PhiaBink schreef:Maya1990 schreef:waauw! Mooi paard zeg!![]()
T kan aan mij liggen hoor, maar zitten je beugels niet wat lang?
X
Nee hoor, ik zit zelfs korter dan normaal. Ik ben 1.80 en Furia is +/- 1.55. Ik moet ergens die lange stelten kwijt.

. Dan hoef je je verhaal niet steeds weer opnieuw te vertellen
. Anoukie schreef:Ik zou even in je eerste bericht zeggen dat je alleen leuk commentaar wilt en geen rijtechnische opmerkingen Phia. Dan hoef je je verhaal niet steeds weer opnieuw te vertellen
.
?
.Anoukie schreef:Dat onderbeen viel mij ook al op op het filmpje. Ondanks dat je zoveel inwerkt met je been, is de reactie van het paard nogal lauw .
PhiaBink schreef:Als er niks bij had gestaan, wat weet je dan over het paard? Niks.
Als je wat over het paard leest dan weet je waarom de aanleuning niet goed is. Dan weet je ook waarom ze niet op een been reageert. Je weet dan ook dat het paard weer in balans moet leren lopen.
Het filmpje was van een les, dus een les is om wat te leren en te verbeteren.
Anoukie schreef:Dat onderbeen viel mij ook al op op het filmpje. Ondanks dat je zoveel inwerkt met je been, is de reactie van het paard nogal lauw .
Deze opmerking van jou was dus overbodig
. 

maar wanneer doen jullie met dat programma mee want wij kijken daar altijd naar. en wat ga je dan doen met de paarden. egt mooi die ene kampioen Zodeju
wendiiY schreef:euhm..
komt deze merrie bij van een pension iemand vandaan?
ik heb namelijk het idee dat ik haar ken van een meisje op clubs..
hij was eerst van haar moeder..
en ze heeft nogh een paard obsession..?
ze heet sabine als ik het goed heb!
xx wen
jespie schreef:Leuk filmpje.... Maar wat hebben jullie een Superrrrrr mooi huis.wooow me ouders waren helemaal verliefd en ik trouwens ook maar wanneer doen jullie met dat programma mee want wij kijken daar altijd naar. en wat ga je dan doen met de paarden. egt mooi die ene kampioen Zodeju
mooi huis hoor
Citaat:Dat klopt! Zij verzorgde Furia.
wendiiY schreef:Citaat:Dat klopt! Zij verzorgde Furia.
wat een toeval!!
maar heeft zij furia dan zo verwaarloosd?
xx xx xxx
AnnaBabs schreef:Ha die Phia!
Sorry dat ik nu pas reageer, maar onze comp deed raar en de muis was kapot (had al eerder met veel moeite een reactie getiept en toen flipte de muis weer..en toen lukte t me niet...vaag verhaal).
Maar ik vind t er echt goed uitzien! Wat is Furia veranderd zeg! Je herkent haar bijna niet meer terug!
Fijn dat met Moos ook alles goed gaat! En met het huis! Zou eens tijd worden dat het nu toch echt verkocht wordt, want jij moet naar Belgie! en snel graag een beetje