Prachtige foto's!!! Absoluut 18 uitvergroten, lijkt net een foto uit een hoefslag ofsow Super leuk dat jullie dit samen kunnen, ga zo door!!!
Echt zoo verschrikkelijk mooi!:D foto 27.. Vind je dat niet eng? en foto 27, die is echt heeel grappig Echt supermooi!
Je msn doet raar Maar wat een gave foto's zeg! Echt super de luxe, die Dandy moet ik maar eens gauw in het echt gaan bewonderen
geweldig gewoon de ultieme Penny-droom .Hoe lang heb je er nou over gedaan om hem al deze kunstjes te leren??
Geweldig Super hoe die die dingen allemaal doet Heb je het van een site ofzo waar het opstond om te leren?
De foto`s zijn gemaakt met een Canon EOS 300D!Ik tref het wel om te oefenen met zo`n geweldig team als Keet en haar mooie paardjes!
Wauw, supermooi! En knap zeg!Ik zou 21 doen, 18 is ook heel mooi, maar haar (of zijn) hoofd wordt daar zo tegen de rand van de foto 'aangedrukt'.
Prachtige foto's!! Maar dan vraag ik me toch af of je paard niet vervelend wordt als je hem bijvoorbeeld leert je rits te openen?