paardje gaat goed op stang en trens en zeker voor de eerste keer.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maayke schreef:Erg leuke foto's!!!
Over dat achteruit hangen heb ik ook gedaan echt onzettend vervelend..had ik mooie foto's van me paard me paard liep mooi maar ik zat niet mooi..me instructriese zei; je moet zeg maar me een "hips" beweging maken...dus als waren lichtelijk omhoog hipsen..maar niet staan..hoop dat je me begrijpt..en er misschien wat aan heb..bij mij heeft het heel erg geholpen..maar toch het blijft moelijk
Noeki schreef:Ga je alleen met stang en trens rijden omdat je hem niet tegoei onderin krijgt ????
Noeki schreef:Ga je alleen met stang en trens rijden omdat je hem niet tegoei onderin krijgt ????
Michelle77 schreef:Dit is de eerste keer dat Olivier en ik met stang en trens rijden.
We wilden even kijken hoe hij erop reageert.
Perlina schreef:Noeki schreef:Ga je alleen met stang en trens rijden omdat je hem niet tegoei onderin krijgt ????Michelle77 schreef:Dit is de eerste keer dat Olivier en ik met stang en trens rijden.
We wilden even kijken hoe hij erop reageert.
Vind het er super uitzien! Je hebt echt een mooie houding! En idd, die laatste foto![]()
Is de achterhand eigenlijk ook sterker te maken?
Iris82 schreef:Ik vind zeker dat ie het super oppakt.
Voor het plaatje zou het wel mooier zijn als je je bovenarmen nog iets meer af laat hangen.
Succes!!
Michelle77 schreef:Iris82 schreef:Ik vind zeker dat ie het super oppakt.
Voor het plaatje zou het wel mooier zijn als je je bovenarmen nog iets meer af laat hangen.
Succes!!
Hoe bedoel je dat precies? Lager of losser of zoiets?
Michelle77 schreef:Dit is de eerste keer dat Olivier en ik met stang en trens rijden. We wilden even kijken hoe hij erop reageert.
We hebben de laatste tijd ontzettend veel gewerkt aan zn oprichting. In mn profiel zie je ook duidelijk foto's waarbij hij te diep loopt. De laatste tijd gaat dit gelukkig steeds beter en hij wordt ook steeds compacter en verzamelder, maar ik moet zeggen dat ik er echt moeite mee heb om m bij elkaar te rijden. Hij is ook zo onwijs groot en lang
. Waarom moet je kijken hoe hij er op reageert ? Als het lekker met een gewoon bitje gaat ??
dan komt het helemaal goed!!!)
Citaat:Ik wil helemaal geen ruzie ofzo , maar als je hem daarom met stang en trens gaat rijden . Waarom moet je kijken hoe hij er op reageert ? Als het lekker met een gewoon bitje gaat ??
Nja sorry hoor maar ik ben nog al tegen zo bitten als je ze zomaar voor niks gebruikt...
ShannaY schreef:Wat dacht je ervan dat ze straks Z gaat starten?
Hoe doe jij dat, gewoon direct op je eerste Z wedstrijd, hup stang er in en gaan met die banaan? Terwijl het beest er niet aan gewend is!
Noeki schreef:Ik wil helemaal geen ruzie ofzo , maar als je hem daarom met stang en trens gaat rijden. Waarom moet je kijken hoe hij er op reageert ? Als het lekker met een gewoon bitje gaat ??
Nja sorry hoor maar ik ben nog al tegen zo bitten als je ze zomaar voor niks gebruikt...
En aangezien TS al M2 is met 4 winstpunten, komt de Z toch al dichtbij. Dus dan begrijp je vast ook dat het handig is om een keer te proberen hoe het paard daarop reageert.
smiley niet gebruiken, dat komt een beetje banketstaaf over 
patos schreef:ShannaY schreef:Wat dacht je ervan dat ze straks Z gaat starten?
Hoe doe jij dat, gewoon direct op je eerste Z wedstrijd, hup stang er in en gaan met die banaan? Terwijl het beest er niet aan gewend is!
Je moét niet met S&T starten als je het Z bereikt hebt hoor, al wordt daar al te vaak vanuit gegaan. Maar goed, die keuze maakt ieder voor zich. Ik vind het plaatje er lekker uit zien, de opmerkingen over de achterhand zijn al meerdere keren gemaakt. Ik zou wel proberen de activiteit van de achterhand eerst nog meer te verbeteren voordat je de Z in gaat, ze zijn daar vaak nogal streng in.