Echt super leuke Bonte Knolliewollie
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Echt super leuke Bonte Knolliewollie

collendoorn schreef:hoe groot is de ruiter eigenlijk? en de shet!?

Noeki schreef:horsewisper schreef:Als ze haar voeten uit de beugels doet ka nze meelopen en heeft ze geen pony nodig.
Wàt gemeen
Ziet er super leuk uit![]()
Beugels kunnen best wel korterMaar voor de rest dikke lol !!
Super lief schetje !
Kan je me een penny vinden of niet, dan maar penny, ik heb bij deze niet gezegt dat ik haar te zwaar vind, dat is niet uit mijn mond gekomen maar ik vind haar gewoon weg te groot. Zoek een klein ruitertje en ga mennen.
horsewisper schreef:Als ze haar voeten uit de beugels doet ka nze meelopen en heeft ze geen pony nodig.
Ben blij dat die van mij 1.72 is

horsewisper schreef:De foto's worden op itnernet geplaats en nederland heeft een vrije meningsuiting. dus mag ik die ook uitenKan je me een penny vinden of niet, dan maar penny, ik heb bij deze niet gezegt dat ik haar te zwaar vind, dat is niet uit mijn mond gekomen maar ik vind haar gewoon weg te groot. Zoek een klein ruitertje en ga mennen.
), het is ook echt niet de bedoeling dat Lies er regelmatig op gaat rijden o.i.d..
Maar ik snap ook wel dat je hem inrijdt omdat kleineren kinderen dat niet kunnen, maar laat hem als ie klaar is die kinderen er lekker op rijden 
.
Maar verder is er niks zieligs aan ofzo, als die pony écht niet wil had ie niet zo vrolijk gaan lopen met haar erop lijkt me.. Lief paardje! Lekker wollig!
heb heerlijk kunnen lachen om de foto's