nieuw paard urissa @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laura15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 10:38

zeker en leuk paard,,:)

prutser

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 11:20

Ik denk dat jullie een prachtige combinatie gaan vormen!

livo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 11:47

toch maar weer gestopt met het western gebeuren? geinig paardje hoor...wij hebben een parcival veulen op stal staan en die kan ook leuk sjouwen...
Als je haar gaat starten blijven ze dan met haar fokken? lijkt me namelijk erg lastig...hoe lang rijd je haar nu ziet er best netjus uit..

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 11:59

jup, het western bleek toch niet zo goed bij mij te passen en het engels was flink aan het kriebelen.

dit was de 3e keer dat ik erop zat in 1.5e week tijd. ik ga nu 3 keer per week haar rijden. 1x clubles en 2x bij hun thuis.

ze willen in ieder geval nog 1 veulen met haar fokken. ik zie niet in waarom het zoveel problemen zal geven, ik kan dit jaar in mei beginnen op de wedstrijden (veulen kan in de vrachtwagen blijven) en kan zeker tot haar 8e of 9e maand door.

Astragirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:34

Mooie merrie! Lekker buikje al
Vind het ook mooi om meer ontspanning te zien naar het einde, vooral laatste foto is echt mooi!

gebruiker002

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:50

heey erg leuk paard ziet er goed uit. Staat ze hier in de buurt?
hoe groot is ze eigenlijk.. ze lijkt idd heel groot maar jij bent nou ook niet echt een reus

Aukjee_

Re: nieuw paard urissa @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:56

superleuk paardje!

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 11:55

noortje schreef:
heey erg leuk paard ziet er goed uit. Staat ze hier in de buurt?
hoe groot is ze eigenlijk.. ze lijkt idd heel groot maar jij bent nou ook niet echt een reus

ze staat in manderveen, dat is vlakbij tubbergen.
ze is maar 1.61 maar ze toont groot en door haar buikje lijk ik nog kleiner

mariz

Re: nieuw paard urissa @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 12:10

ziet er goed uit! en goed dat je het zo rustig opbouwd!
volgens mij heb je er echt een leuke aan op de wedstrijden als ze wat meer conditie en spiertjes heeft.

livo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 19:47

LiSSy schreef:
jup, het western bleek toch niet zo goed bij mij te passen en het engels was flink aan het kriebelen.

dit was de 3e keer dat ik erop zat in 1.5e week tijd. ik ga nu 3 keer per week haar rijden. 1x clubles en 2x bij hun thuis.

ze willen in ieder geval nog 1 veulen met haar fokken. ik zie niet in waarom het zoveel problemen zal geven, ik kan dit jaar in mei beginnen op de wedstrijden (veulen kan in de vrachtwagen blijven) en kan zeker tot haar 8e of 9e maand door.

Een veulen geeft niet zoveel problemen maar als je een beetje fanatiek wilt rijden en de merrie is iedere keer hoogdrachtig...of heeft een veulen...bevordert je training niet echt....je zegt nu al dat het veulen trekt aan de rug...
maargoed..als ze na dit veulen niet verder fokken zal t zoieso niet zoveel problemen geven...
succes met de training