Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) paard naar beneden en dat zie je op sommige foto''s ook wel dat ie zijn/haar hoofd gaat kantelen om er onder uit te komen! probeer vanuit die achterhand de ontspanning op te zoeken en daarna een mooie aanleuning te vinden! Je handen iets hoger in een knik en relaxer gaan zitten en alles komt goed!! ( dat was ook je eigen commentaar
)
)
Gilraen schreef:Mensen...zoals ik al eerder heb gezegd..normaal is mijn houding niet zo bagger...dus dit vind ik niet echt heel leuk als dit gezegt wordt...lees dan eerst ff goed...we waren ook allebei enorm gespannen door het vuurwerk enz...ze is pas 5 en ik rij haar ook nog niet zo lang! Oke...nu wil ik geen gezeur meer hebben over mijn rug of armen...ik heb het aangegeven en jullie ook...dus nu iets anders oke:S(sorry als dit banketstaaf overkomt)
OrissE_GipsY schreef:nee het hoeft niet subtieler, ik typ er toch achter ( sorry dat ik het zeg ) dusja, maar ik vind een houding gewoon erg belangrijk, als je zelf niet in balans zit, kan je dier niet in balans lopen, een goede houding is al het halve werk.... kijk wat ze met het commentaar doet moet ze natuurlijk helemaal zelf weten.![]()