met die bles 
Het rijden ziet er ook netjes uit mag wat rustiger en nagefelijker, maar het ziet er wel mooi uit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
met die bles 
heeY liesJee

Li3sann3 schreef:collendoorn schreef:Hebben jullie daar nou zo jullie bak neergeplant? of is het stukje land van jullie?! wel slim anders haha
Wat doen jullie op dat draf galop filmpje!
Jullie draven inene de bak uit haha!
Voor de rest gaat het inderdaad wat gehaast. Maar hij neemt ook erg kleine passen!
Er lag zand daar zijn mensen gaan rijden en zo is er een soort van bak geplaats.
Wat bedoel je met jullie draven inene bak uit? ?
Maar had dat ook een rede? wendy1 schreef:Het daar is buddy,is die nog steeds van die me vroum met 2 of 3 kinderen?
Wij rijden meestal langs de bak daar,vandaag zijn we er ook even in wezen rijden,wel fijn dat er tenminste iets is
collendoorn schreef:Er lag zand daar zijn mensen gaan rijden en zo is er een soort van bak
Zeker slim om dat te doen!.. ik zag laatst ook zo een plekje waar zand gestort was! zou ik dan ook zeker doen
nou met dat filmpje in de draf en galop ga je eerst inene de bak uit zo door dat hoge gras! moest ik even om lachen toenMaar had dat ook een rede?
Orakel schreef:ik vind het een mooi paard, heb er zelf opgezeten maar ik vind dat je de teugels te losjes laat.
xxx orakel

Li3sann3 schreef:wendy1 schreef:Het daar is buddy,is die nog steeds van die me vroum met 2 of 3 kinderen?
Wij rijden meestal langs de bak daar,vandaag zijn we er ook even in wezen rijden,wel fijn dat er tenminste iets is
Ja van Juliette is hij
Wie ben jij dan?
Welk paard rij je?
wendy1 schreef:
Ja juliette die ken ik wel,heb met haar bij de ronde gestaan.
Ik rijd op een fries molly en soms wietske

Marjolein117 schreef:hey waar heb je die tinkie vandaan? Vin hem echt leuk joh!

?

xxjamiexx schreef:Heey daar is Shelta-kloon weer
mijn commentaar
* Geen piano handjes
* Benen stiller
* Overgangen zuiverder { dus niet eerst snelle draf en daarna pas naar galop }
* Armen wat meer naar je toe
xx Jamie

degalop vind buddy nog wel moeilijk dus dat gaat nog niet vloeiend
moet ik iid meer naar me toe nemen