, ben idd goed terrecht gekomen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, ben idd goed terrecht gekomen

Verder kunnen je beugels gerust een gaatje omhoog, dan heb je meer steun. 

Maxielover schreef:@ Anneloes op Anniek : Het ziet er netjes uit, weinig op aan te merken behalve dat je beugels makkelijk 2 gaatjes omhoog kunnen, zo heb je weinig steun. Netjes voor een beginner !!
@ Tessa op Janton : Ziet er best aardig uit, waar je nog aan kan werken : Handen laag op de manenkam en naast elkaar houden. Springen is netjes.
@ ? op Melody : Aan deze dingen valt nog te werken : Teugels korter, dan hoef je je handen niet op het zadel te houden en dan rij je veel minder gespannen. Druk je hakken meer uit en hou je tenen naar binnen, dit zijn kapstokjes..Verder kunnen je beugels gerust een gaatje omhoog, dan heb je meer steun.

was vergeten om ze korter te maken

veraA schreef:Ik snap het
Maar ik had mijn beugels tijdens het springen al 2 gaten korter, en dat zat behoorlijk, ehm ja hoe zeg je dat, kort
Maar het zit heerlijk... Dus je kan je beugels echt nog wel een gaatje omhoog doen hoor, maar dat moet je natuurlijk zelf weten. silverxxhein schreef:Jaja hier de fotografe die op dat grote paard heeft uitgestapt (en uit dr broek is gescheurd met opstappen jaja)![]()
![]()
Vond het hardstikke leuk !
Meiden doen het netjes, vooral omdat het meer dressuurmiepjes zijn als springruitertjes. Als jullie weer gaan springen geef maar een gil, dan sta ik weer met de digi in mn handen![]()
(Máár vera, dan moet je hem niet weer vergeten he)
MissPerfect, klop idd maar af, jeweet maar nooit.
Ik zou het ook wel knap vinden als je Aniek-acties altijd kan uitzitten, hihih
Tips:
Anneloes, lekker meegeven, handen uits meer naar voren en wat met je bips uit het zadel, én naar voren kijken!
Vond het trouwens nog heel knap van je, voor de 1e keer
Tessa, RELAAXXXXXX, lekker meegeven
Vera, uhmmm..

. Mel was écht heel erg druk, en ik vind het dan nog heel lastig om haar een beetje rustig te krijgen, maar bedankt voor je tips
. Ik drijf nu inderdaad nog een beetje met mijn hak, maar dat weet ik en ik ben druk bezig dat te veranderen
Arieskuh schreef:leuke paardjes!! alleen dat springt toch niet lekker, met een dressuurzadel??
groetjes