stoere fjordje zeg km je nog een keertje naar miepje kijken?? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

stoere fjordje zeg km je nog een keertje naar miepje kijken?? 
vin hem sppr sgatig hij kijkt so lief ..

Hypofocus hoefde helemaal
sammy schreef:leuke fotos eef stoere fjordje zeg km je nog een keertje naar miepje kijken??
pony schreef:Odin een van mijn en mijn dochters favoriete paard, leuk om haar weer allemaal nieuwe dingen te zien doen.
Zij lijkt wel een hondje heel erg schattig maar ook heel spectaculair om te zien. Zelf vindt ik het stijgeren het mooiste om te zien maar ja..
Marijkjuh schreef:Ik heb Odin een keer gezien samen met een shet, al heel lang terug. Toen waren jullie een show aan het geven ofzo. Wel erg cool, volgens mij is ze ook heel erg slim.
ikke1000 schreef:waauw wat een mooie fotos!! mooi scheerpatroon ook.. heb je hem zelf alles geleerd?? Ben altijd zo verbaasd dat zo'n paard dat allemaal kan ..
Kellebel88 schreef:Wat een fan-tas-tisch beestje heb jij zeg
Super gewoon, dat vertrouwen dat er is dat ze dit soort dingen allemaal doet, liggen etc. Ben met mn verzorgpaard ook pas begonnen met vrijheidsdressur, en echt...jullie zijn m'n voorbeeld, hoop hetzelfde ook ooit te bereiken!
Hihi, dat vind ik leuk om te lezen.
P:P
caroline14 schreef:gaaf bewstje zeg vd kan ze al erg goed hoor alleen zede eeste foto als je paard stijgert altijd er naast gaan staan heP:P
)
Allemaal zo schattig.
Zo te zien heeft je fjord er veel plezier in. Het ziet er echt leuk uit!

jelhaflinger schreef:maar even een vraag
mijn zus wil met een van onze shetlanders ook vrijheidsdressuur gaan doen alleen ze weet nog niet zo heel goed hoe ze dit moet gaan aanpakken, hoe hebben jullie dit gedaan en heb je soms een paar tips voor haar?
alvast bedankt!!!
en nog veel suc6 verder met dit paardje het ziet er heel erg leuk uit!!!
Ik vind het nog steeds erg knap dat die steigerfoto met de zelftimer gelukt is
Hoeveel pogingen waren daarvoor nodig???