Veel succes met je paard. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Veel succes met je paard. 

Jammer dat ik het niet eerder had geweten, was ik wellicht even komen kijken!

Fijn dat je zo'n leuke ponytijd hebt gehad, maar aan je lengte te zien op de pony's kun je makkelijk op een paard. Die laatste wedstrijd heb je in Zevenaar gereden he? Nou nogmaals veel succes bij de paarden!
Neee! Jullie zijn zo leuk samen! Betekend dat nooit meer foto's van Orlando..? (denk dat ik ga huilen
) 

). Veel succes met je nieuwe paardje!
Echte zonde dat die tijd voorbij is, maar met je nieuwe wedstrijdpaard ga je het vast ook super krijgen

Nadinetjuhh schreef:
Op dit soort dingen kun je toch allemaal maar terug kijken ( heb hem even uit je profiel gejat hoor ).... echt super wat je allemaal gedaan heb![]()
En heel veel plezier in je paarden tijd
Pasha zullen we mss nog af en toe zien, maar idd jammer dat er geen orlando meer komt. Aan de andere kant heb je idd weer een prachtig paard klaar staan en ooit moet je wel eens over op de paarden als je in de wedstrijden wilt blijven meedraaien. In ieder geval een prachtig afsluiter van je ponytijd. Twee keer eerste op je laatste wedstrijd, mooi resultaat!