JADEKE
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

bij mijwas het zo
* op ene gegeven moment, ging mijn vriendin oop de pony rijden, en ik op het paard, ik werd er namelijk te groot voor...
:::

-xxx- mij en lebber Banjer
kusszz mij en lebber banjer
:D
was heel leuk om te rijde zow
met een wat snellere pony haha !! heb ook voor het eerst een klein sprongetje geprobeerd.. dat vond ie helemaal super !! vet geinig was dat .. nou dit was mijn verhaal !! doeii doeii (K) -xxx- mij en lebbur Banjer

ik heb steeds geprobeerd hem te laten weten dat ie vooruit moet inplaats van stil staan, en hem achter zijn beste vriend aan gereden, DAT HEEFT GEHOLPEN!

Maxjuh schreef:Ik zou hem of wat haver geven ofnmet een spoortje rijden!

merrieveulen schreef:Maxjuh schreef:Ik zou hem of wat haver geven ofnmet een spoortje rijden!
lees de eerstgeschreven reactie even... sporen zijn er om hulpen te verfijnen, niet om mee te drijven....
Sorry !!
Doeiii
toen moesten we allebei vet lachen. Maar ik zal vanmiddag weer even gaan rijden, en even een klein sprongetje nemen, want ik zit sinds kort met hem op de ponyclub, en heb woensdag avond dus springles! Heb er wel zin in om weer even te gaan rijden.