Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Linda_ schreef:Dat meisje dat voor het eerst springt, zou ik wel even met zadel laten springen, ze zit totaal niet mee, ze blijft lekker op haar gat zitten.
Wel een leuke shet.
_loekie_ schreef:Leuke shetjes.
Dat eerste meisje inderdaad eerst even met zadel laten oefenen.

mandy101 schreef:_Linda_ schreef:Dat meisje dat voor het eerst springt, zou ik wel even met zadel laten springen, ze zit totaal niet mee, ze blijft lekker op haar gat zitten.
Wel een leuke shet._loekie_ schreef:Leuke shetjes.
Dat eerste meisje inderdaad eerst even met zadel laten oefenen.
Ja dat vinden wij ook wel het handigst als ze
met een zadeltje leert rijden.
Het zadeltje past ook wel op maartje (dat is de shetlander waar ze op rijdt), maar de singel en de staartriem zijn helaas te groot.
Dus het zadeltje zou er afglijden en naar voren kiepen.
Misschien toch wel een singeltje kopen en staartriem![]()
Maarja zo vaak rijd ze ook weer niet op maartje.
Maarja dan moet je Maartje nog dikker laten worden

Alytje schreef:is die singel te groot? das echt een mini singel toch? Maarja dan moet je Maartje nog dikker laten worden

haha

Amulet schreef:Dat van die singel is echt weird want mijn buurjongetje rijdt ook altijd op Maartje mét zadel (en dus singel en staartriem -die je gewoon van de longeersingel/tuigje af kunt halen-).
Alyanne, geen mini singel; een dressuursingel

ik vind het ook knap da ze zo blijft zitten! ookal geeft ze dan niet zoveel mee.. dat leert ze tog nog wel!! allang knap da ze dr niet af-hobbelt
Geweldige foto's