Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LotjeJustine schreef:je strijklapen zitten verkeerd om
Verder een hele leuke shetlander
en daar wordt niet over gezeurd.. wjerdo schreef:Leuke pony!! ziet er leuk uit, als jij er toch lol mee hebt...
Zet iemand van 190 cm eens op een paard van 165, krijg je het zelfde effecten daar wordt niet over gezeurd..

wjerdo schreef:Leuke pony!! ziet er leuk uit, als jij er toch lol mee hebt...
Zet iemand van 190 cm eens op een paard van 165, krijg je het zelfde effecten daar wordt niet over gezeurd..
En idd je bent nog lang niet te zwaar voor je shetje, julie rijden allebij met plezier rond dus het zal allemaal wel meevallen
Sassieja schreef:wjerdo schreef:Leuke pony!! ziet er leuk uit, als jij er toch lol mee hebt...
Yes!
Een verstandig mens op Bokt!
Leuke combinatie hoor, dekje zou ik maatje Cob nemen.
Geweldige pony, wat een dropje!
2 mensen die het snapen!

Vind hem echt heel mooi. Alleen (misschien ben ik al de 100e) ik vind je toch echt te groot. Je zegt wel: hij is stevig gebouwd, maar dat is niet te zien :S deze is echt heel fijn gebouwd, wat juist zo mooi is. Hij kan je wel houden, anders zou die wel met de oren in de nek telkens zitten en hij probeert zijn rug ook niet weg te drukken, maar voor hte beeld is het gewoon niet zo mooi. Maarja, probeer alleen je handen niet onder het zadel te houden, verdre lijkt het mij ook heel moeilijk om op zo'n klein beestje een goede houding te hebben, maar verder rijdt je hem netjes
Leuk dekje trouwens

wel te groot, maar niet te zwaar