Miootje (mijn anda) levensverhaal tot nu toe

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marleen_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 15:56

waanzinnig dit verhaal, mijn petje af, ik verzorg nu ook een paardje wat totaal verkeerd behandelt is, stap voor stap gaan we de goede richting op.
Petje af, jullie zijn een pracht combi.

frappa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-06 17:28

horselover21 schreef:
hoi fran, ik weet niet of je weet dat "dat vrouwtje" die hem western in wilde laten rijden hier ook op bokt zit, en dit is haar manier van zadelmak maken en inrijden, maar ik denk niet dat je dat wist.

Verder is mio natuurlijk een beer van een vent, hij is onwijs gaaf, maar je bent er wel vergeten bij te zetten dat hij in Maart 2005 Pappa is geworden!! hahaha

Ja maar mio is daar niet beter van geworden. En ik weet niet wie je bedoelt, de westernstal of de oude eigenaresse.

En verders allemaal super bedankt voor de complimenten

Mexxuna

Re: Miootje (mijn anda) levensverhaal tot nu toe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 14:22

Nee Mio is daar inderdaad niet beter van geworden, maar H. (vorige eigenaresse) heeft hier ook niet omgevraagd, die dacht dat ze een goed westernpaardje zou terugkrijgen, zij vroeg ook niet om een getraumatiseerd paard.
Het is gewoon een (PIEP)stal die dat daar doen.
En ze hebben mij ook weleeens een fietsketting aangeboden om in de mond van mijn merrie te hangen omdat ze zo sterk was.. nee dit is ook niet mijn manier van doen.

frappa

Re: Miootje (mijn anda) levensverhaal tot nu toe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 16:43

horselover21 schreef:
Nee Mio is daar inderdaad niet beter van geworden, maar H. (vorige eigenaresse) heeft hier ook niet omgevraagd, die dacht dat ze een goed westernpaardje zou terugkrijgen, zij vroeg ook niet om een getraumatiseerd paard.
Het is gewoon een (PIEP)stal die dat daar doen.
En ze hebben mij ook weleeens een fietsketting aangeboden om in de mond van mijn merrie te hangen omdat ze zo sterk was.. nee dit is ook niet mijn manier van doen.

ja precies, daar baal ik van, stallen die dit soort dingen doen.