Corner's Kerry @ wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kady_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:07

ziet er goed uit je hebt alleen wel kapstokjes op die fotos maar dat zal inmiddels wel goed zijn je rijd niet voor niks Z2 nutuurlijk
wie is de vader van het paardje?

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 20:10

He ja ik heb moeite met me handen recht op te houden, beetje zwake polsen, maar ik denk er wel steeds aan om ze proberen recht op te houden .
Maar de vader is sjapoer

RodaniaJaman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:20

Nou k had er al de punten mee voor t M2 hoor... maja dat heb je nu eenmaal als je niet vriendelijk te horen krijg he dat ej verplicht moet stoppen... maar nee was al dik M1 met 11 a 12 punten... dus thuis was k al druk op M2 niveau bezig....

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 20:24

RodaniaJaman schreef:
Nou k had er al de punten mee voor t M2 hoor... maja dat heb je nu eenmaal als je niet vriendelijk te horen krijg he dat ej verplicht moet stoppen... maar nee was al dik M1 met 11 a 12 punten... dus thuis was k al druk op M2 niveau bezig....

Oh wat raar, dat wist ik helemaal niet. maar goed na jou heeft er ook iemand anders op gereden tot de L dacht ik en dat ging helemaal niet goed. En toen heeft ze nog heel lang stil gestaan voordat ze na mij toe kwam.
Maar wel grappig dat jij ook op bokt zit.