Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

FuRyoMaRLoeS schreef:Zijn je beugels niet wat te lang? Het lijkt mij dat je je hakken zo niet zo kan uitdrukken!
Ik vind wel dat je een super mooi paardje hebt!
MaestroE schreef:Heej Fran, Mio wordt steeds mooier
Goeie foto's ook!
Rij je nooit meer met laarzen aan? Misschien dat je dan je hakken meer uitdrukt?
voor de rest op je handjes letten, en misschien je spoortjes (ook ) wat naar beneden doen
rij je nog wedstrijden of niet?
gaan we weer starten. heb dit jaar van maart tot eind juni 6 wedstrijdjes gereden en heb nu 6 wp maar ben er natuurlijk een tijd tussenuit geweest vanwege mijn tripje naar drenthe.Fleda schreef:Ziet er lekker relaxed uit Fran, met je prodent-pony! Hij wordt inderdaad wit zeg!

!! PatriesjeMR2 schreef:Mio is mooi![]()
Jammer dat hij wat achter de loodlijn kruipt, maar die neiging hebben veel andalusiers. Komt vast nog wel. Je kan niet alles in 1 keer perfect hebben

!!

frappa schreef:Kimmie_girl schreef:Ziet er netjes uit Fran ,
Je hebt zelf je puntjes al aan gegeven En misschien met iets meer lengte in de hals trijden ,
Vind hem een lekkerding maar dat wist je al,
Lang geen fo`to`s gezien , Van hem mogen er gerust meer foto`s komen ,
Kheb er ook erg moeite mee hoor om met meer lengte te rijden , Titus kropt zich ook zo lekker op !
frappa schreef:Mio is nu 4 3/4 jr oud en hij is ong 1.54m

_Linda_ schreef:Wow jouw paard lijkt op die van mij!
Ook even oud en percies even groot!
en hij is precies wat zwaarder, mooi hoor. cinv schreef:Leuk mio eens !
Hij is idd witter aan het worden héen hij is precies wat zwaarder, mooi hoor.
eindelijk
Vorige keer toen ik foto's zag was ie nog veel donkerder.frappa schreef:_Linda_ schreef:Wow jouw paard lijkt op die van mij!
Ook even oud en percies even groot!
Heb je foto's dan ben wel benieuwd !

Op sommige foto's heeft mijn pony percies dezelfde blik.