ik ga mee met het commentaar wat al gegeven is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik ga mee met het commentaar wat al gegeven is

hahaha

Mij kun je dus eigenlijk zo wijs maken dat ik haar dwing..
Sfiejj schreef:noekiej, ik vind jou reactie beetje raar.. Ze heeft haar teugels absoluut niet kort en ook al heeft ze haar handen laag, dat wil niet gelijk zeggen dat ze hem naar beneden dwingt.. Ik vind het er leuk uit zien hoor
Ik ga er echt op letten..
)

_Marinke_ schreef::wave:
Ja Heidi heeft Arlinde echt flink aan het werk gezet! En ik weet nu hoe ik haar dus echt moet rijden, om alles los te krijgen enz.
@ Ray_Ninja: Nee sorry dat weet ik niet, ze heeft wel papieren maar die liggen bij de eigenaar.. en ze staat bij iemand anders, die dus zo'n beetje beslist wat er mee gedaan wordt, wie verzorgd, of ze naar spelletjesdagen mag enz. Ik zal wel is een keer vragen of die mensen weten wie haar vader is.
, want het lijkt alsof ze niets doet maar voor haar is het intensief, haar spieren zitten vast en die moet je langzaam wat oprekken door oefenen.
Ar is lieffff
jentel schreef:_Marinke_ schreef:
Ja Heidi heeft Arlinde echt flink aan het werk gezet! En ik weet nu hoe ik haar dus echt moet rijden, om alles los te krijgen enz.
@ Ray_Ninja: Nee sorry dat weet ik niet, ze heeft wel papieren maar die liggen bij de eigenaar.. en ze staat bij iemand anders, die dus zo'n beetje beslist wat er mee gedaan wordt, wie verzorgd, of ze naar spelletjesdagen mag enz. Ik zal wel is een keer vragen of die mensen weten wie haar vader is.
wel rustig opbouwen hoor, want het lijkt alsof ze niets doet maar voor haar is het intensief, haar spieren zitten vast en die moet je langzaam wat oprekken door oefenen.
Wat ik je liet zien,die dikke spier boven bij haar mannenkam moet je gewoon na het rijden even lekeer hard masseren, vind ze heerlijk en is goed voor haar.
Ik kom volgende week nog wel een keertje...
Ik begrijp best dat het voor haar intensief is, en ze zal ook wel in het begin spierpijn hebben. Volgens mij is het hetzelfde als een mens met de nek 'vastzit' ofzo? Of door de rug is geschoten..? Dat doet ook heel pijn als je het dan los moet 'rekken' en kost ook behoorlijk wat energie (vind ik
)
enne: Happy 2006