Arlinde @ Work, zonderzadel met filmpje!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 11:22

Leuke haf ik ga mee met het commentaar wat al gegeven is

Ninaa_

Re: Arlinde @ Work, zonderzadel met filmpje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 11:26

aahh lief fhoor
haha dat filmpje zit daar de kerstman bij hahaha

saaraah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 11:32

Meer rechtop zitten, hakken laag, handen opgericht (1 handbreed van je buik en 1 hanbreed boven je zadel en 1 handbreed uit elkaar dus dat overal ongeveer een appel tussen past.)
Ik bedoel het niet om je af te kraken hoor, maar je vroeg om commentaar.
Groetjes Sarah

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 11:44

@ Ninigirl: Nee dat is niet de kerstman, die is alweer weg..

@ Saaraah: Bedankt!! Aan dit soort reacties heb ik wat, maar ik wist al wel van hakken uitdrukken, en me handen..

Danino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 12:00

Arlinde is echt een suppah paardjuh en zeer lief.. en Arlinde blijft altijd staan als je er handstand tegen doet.. *onniej marinke*

Danino

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 12:08

@ Mariska: Tegen Arlinde hebben we geen handstand gedaan, enz. Dat was bij pricil..

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 14:55

noekiej, ik vind jou reactie beetje raar.. Ze heeft haar teugels absoluut niet kort en ook al heeft ze haar handen laag, dat wil niet gelijk zeggen dat ze hem naar beneden dwingt.. Ik vind het er leuk uit zien hoor

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 17:56

@ Sfiejj ik heb alleen manege-lessen en tja leer je neit veel van hoor.. Mij kun je dus eigenlijk zo wijs maken dat ik haar dwing..

_Anouck

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 18:00

Sfiejj schreef:
noekiej, ik vind jou reactie beetje raar.. Ze heeft haar teugels absoluut niet kort en ook al heeft ze haar handen laag, dat wil niet gelijk zeggen dat ze hem naar beneden dwingt.. Ik vind het er leuk uit zien hoor

tlijkt er anders op! Het is niet haar bedoeling maar het gebeurt wel!

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 19:40

Achja vandaag tips van Heidi gehad.. Ik ga er echt op letten..

Ray_Ninja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:21

Commentaar is hier boven al gegeven.
Weet je ook wie de vader is van arlinde?
Ben ik wel benieuwd naar.

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 23:26

ik ben vandaag wezen kijken en er even op gezeten, deze pony heeft een fijne gang alleen zit zo vast als een hoepel, ik dacht op de foto's te zien dat ze erg hing op de teugels en de voorhand maar dat valt in het echt wel mee.
ik heb als tip meegegeven veel 8tjes te rijden en veel stelling en contrastelling, dit hoeft echt niet in de draf hoor, kan mooi stappend.
arlinde vind dat erg moeilijk en buigt erg slecht in, daar heb je weer veel been voor nodig om haar alleen te laten buigen in haar nek en hals, maar als marinke het langzaam opbouwd komt ze mooi los. Haar bovenste spieren in haar hals is één brok beton, zo vast.(lekker los masseren dus )
Op dit moment is arlinde te dik maar ik vind het niet storend, zo heeft ze wat reserver voor de winter(staat altijd buiten)
Het is een erg lieve pony, want ik heb haar vandaag behoorlijk aan haar spieren gezeten maar ze bleef zo lief, marinke geeft haar een dikke knuffel van me..

_Anouck

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 23:46

jij spierpijn morgen denk ik ook wel...je had al een tijdje niet op het paard gezeten of wel????

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 10:56

Ja Heidi heeft Arlinde echt flink aan het werk gezet! En ik weet nu hoe ik haar dus echt moet rijden, om alles los te krijgen enz.

@ Ray_Ninja: Nee sorry dat weet ik niet, ze heeft wel papieren maar die liggen bij de eigenaar.. en ze staat bij iemand anders, die dus zo'n beetje beslist wat er mee gedaan wordt, wie verzorgd, of ze naar spelletjesdagen mag enz. Ik zal wel is een keer vragen of die mensen weten wie haar vader is.

daanboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 10:59

leuk paardje
dik buikje hihiJ

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 13:57

_Marinke_ schreef:
:wave:

Ja Heidi heeft Arlinde echt flink aan het werk gezet! En ik weet nu hoe ik haar dus echt moet rijden, om alles los te krijgen enz.

@ Ray_Ninja: Nee sorry dat weet ik niet, ze heeft wel papieren maar die liggen bij de eigenaar.. en ze staat bij iemand anders, die dus zo'n beetje beslist wat er mee gedaan wordt, wie verzorgd, of ze naar spelletjesdagen mag enz. Ik zal wel is een keer vragen of die mensen weten wie haar vader is.

wel rustig opbouwen hoor , want het lijkt alsof ze niets doet maar voor haar is het intensief, haar spieren zitten vast en die moet je langzaam wat oprekken door oefenen.
Wat ik je liet zien,die dikke spier boven bij haar mannenkam moet je gewoon na het rijden even lekeer hard masseren, vind ze heerlijk en is goed voor haar.
Ik kom volgende week nog wel een keertje...

Mossel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:00

leuke foto's en filmpje
je meot aleen je handen iets hoger en benen lang zo zit je veel ontspannender en lekkerder

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:38

Ziet er goed uit mar!
Haha wel grappig, ik zag Arlinde staan, ik denk heuj die naam ken ik ergens van.
Maar ik vind het er goed uitzien, maar arlinde is nog wat zoekerig of niet?

Ik vind het super dat je zo vast op haar zit, als ik op Mammon ga rijden zonder zadel, lig ik er half naast

Juliette_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:42

heej meis

ziet er leuk uit hoor!
leuke haf!

Arwennn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:45

heey marinke!
ziet er leuk uit!!! Ar is lieffff

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-06 03:21

jentel schreef:
_Marinke_ schreef:

wel rustig opbouwen hoor , want het lijkt alsof ze niets doet maar voor haar is het intensief, haar spieren zitten vast en die moet je langzaam wat oprekken door oefenen.
Wat ik je liet zien,die dikke spier boven bij haar mannenkam moet je gewoon na het rijden even lekeer hard masseren, vind ze heerlijk en is goed voor haar.
Ik kom volgende week nog wel een keertje...

Ja ik bouw het zeker rustig op!! Ik begrijp best dat het voor haar intensief is, en ze zal ook wel in het begin spierpijn hebben. Volgens mij is het hetzelfde als een mens met de nek 'vastzit' ofzo? Of door de rug is geschoten..? Dat doet ook heel pijn als je het dan los moet 'rekken' en kost ook behoorlijk wat energie (vind ik )

De rest hartstikke bedankt voor het leuke commentaar!! enne: Happy 2006

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 03:25

Leuke haf!
Ik ga mee met het commentaar dat al is gegeven hier..