Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
abiaslover schreef:Mariz@ Hoeso penny ?? wij meppen die pony's neit kapot hoor.. alleen ene klein tikje dat ze weten wat ze moeten doen..
Bonita14 schreef:Oh yeah dit word een topic met negatieve dingen
mar ik ga me niet meer bemoeien met dit topic!! het zijn ceciel pony's .. en ik ;loop haar te verdedeigen ze doet het zelf maar..
Eerst lekker ruiken, jou negeren, en dan rolt ie op zijn ruggetje.....
die pony negeert jou gewoon en gaat lekker liggen rollen in het natte gras geloof ik.... abiaslover schreef:De benen van basje zakte beetje door zie ik nu net we stonden op wa zachte grond..
en dat straktrekken gebeurt ook bijna nooit..meestal doen we met
een zweepje en geven we ze een tikje op de borst touw paar keer omhoog los en dan steigeren ze..
abiaslover schreef:De benen van basje zakte beetje door zie ik nu net we stonden op wa zachte grond..
en dat straktrekken gebeurt ook bijna nooit..meestal doen we met een zweepje en geven we ze een tikje op de borst touw paar keer omhoog los en dan steigeren ze..
ik denk dat Ceciel vna de computer af moest.. haar hond masja ligt op sterven en word vandaag ingeslapen!! wees niet te bot voor haar (als jullioe het niet geloven gelofen jullie het niet DIT IS GEEN EXCUUS)
ERG ZIELIG DIT!!
harderwijk18 schreef:Hier kan ik dus echt kwaad om worden!!
ik bedoel dit is en dat weten jullie ook niet de goede manier om je pony kunstjes te leren!!
Voordat je aan zo iets begind, moet je er wel een beetje verstand van hebben en zo te zien hebben jullie dat totaal niet!!

Astragirl schreef:Tips zijn al gegeven, en volgens mij rolt die pony gewoon omdat hij zin heeft, niet op commando ofzo...