Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amyke schreef:dat meisje is totaal nie te groot voor die shet hoor!!!
ze zit met har knieen zoals ze met ene zadel zou zitten en kan ze meelopen?? ik denk het niet en ze is totaal niet te groot en zeker niet te zwaar hier zijn andere gevallen hoor (sorry tegenover alle mensen) maar denk zelf ook eens na hoor mense dat een bericht zetten zou die shet zo springen als hij er totaal gene zin in had??? en zou hij ook met zijn oortjes vooruit springen als de ruiter hem/haar hindert ??
dont think so...
ps:vind je houding wel goed ik zie hun nog niet echt blijven zitten zonder zadel als die zo ver afzet hoor
en over dat slechte materiaal de balk wordt toch niet gehinderd dus als de pony de balk raakt rolt hij eraf is dat niet de bedoeling denk het wel

sorry voor mijn toontje soms skippy schreef:sorry dat ik het zo hard zeggen moet maar ik vind dit er niet goed en zelfs gevaarlijk uitzien
je springt met slecht materiaal zonder cap en je pony zet ook nog eens te vroeg af verder ben je ook te groot als geloof ik wel dat ze je best dragen kan.
misschien kun je beter met zadel rijden en iets rustiger op de sprong aankomen. de hele sprong ziet er namelijk uit alsof je in een megagalop aan bent komen zetten
dus maak je daarover maar niet druk maar als ik een mening heb blijf ik door gaan ik ben koppig en BOKkig
botst het denk ik... haha 
)
)
Ramona_lief schreef:Ik vind dat je eerst gewoon rustig op de sprong af moet rijden en niet crossen..
Zeker niet zonder zadel & cap!!
Voor de rest leuke pony
Cap is ook wel handig mischien
Verder leuk shetje! kan goed springen

en idd kan je verwachten dat je daar commentaar op krijgt 

maar er zullen niet veel foto's meer volgen van rijden
Djuukiej schreef:Ik vind je zeker niet te groot, maar dat meisje op de 1ste foto op de achtergrond daarin tegen wel
rudi schreef:Djuukiej schreef:Ik vind je zeker niet te groot, maar dat meisje op de 1ste foto op de achtergrond daarin tegen wel
da wou ik net zeggen,,!!!!!!